استانی 08:58 - 03 آبان 1393
بندرعباس؛
نخستین پایگاه چند منظوره مدیریت بحران و پایگاه پدافند غیر عامل و مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۵ در بندرعباس به بهره برداری رسید.

شهردار بندرعباس در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس گفت: این ساختمان در متراژهزار و ۲۰۰مترمربع و با هزینه ۱۵میلیارد ریال ساخته شده است.

امینی زاده هدف از راه اندازی این پایگاه را پیشگیری و مدیریت مناسب بحران در بندرعباس با توجه به حجم بالای بافت فرسوده آن عنوان کرد.

وی ،اسکان اضطراری در شرایط بحرانی و اجرای دوره های آموزشی مدیریت بحران برای شهروندان را از دیگر اهداف احداث این ساختمان برشمرد.

شهردار بندرعباس افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۵با هزینه با هزینه ۳میلیارد ریال و با هدف تجمیع مراکز آتش نشانی برای هماهنگی و سرعت دهی در ارائه خدمات هنگام حوادث راه اندازی شده است.

استاندار هرمزگان هم در مراسم بهره برداری از پایگاه چند منظوره مدیریت بحران و پایگاه پدافند غیر عامل ضمن تاکید بر افزایش پایگاه های چند منظوره مدیریت بحران گفت: هرمزگان نیازمند هماهنگی و فعالیت جمعی دستگا ههای مربوطه برای پیشگیری از بحران است.

جادری افزود:تلاش می شود به زودی پایگاه اورژانس هوایی در بندرعباس راه اندازی شود و به این منظور زمینی برای ساخت آشیانه بالگرد امداد و نجات جانمایی شده است.

وی نبود سیلو در استان را یک بحران دانست و از مسوولین خواست برای ساخت سیلو برنامه ریزی و اقدام کنند.


انتهای خبر/ش/ن

5030228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است