استانی 20:16 - 28 بهمن 1397

کتاب «جوان و تربیت» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «جوان و تربیت» که شرح نامه ۳۱ نهج‌البلاغه امام علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) است منتشر شد. این کتاب در ۴۵ فراز با موضوعات زیبا و جذاب تربیتی تدوین‌شده است.

از آنجائی که یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی موضوع «تربیت»  است، این کتاب می‌تواند منبع بسیار خوبی در این زمینه برای اساتید، مربیان تربیتی و والدین باشد.

از میان آثار تربیتی و کتاب‌هایی که در شرح نامه ۳۱ نهج‌البلاغه نگارش شده، کتاب «جوان و تربیت» ویژگی‌های برجسته‌ای دارد ازجمله داشتن عناوین و موضوعات کاربردی، جدید و جذاب، عبارات شیوا و دل‌نشین، نثر روان و جامع.

این کتاب که در قالب فرازهای مختلفی تدوین‌شده است در هر فراز مختلف تدوین شده در مجموع به ۲۶۸ موضوع از نامه ۳۱ نهج‌البلاغه می‌پردازد.

«نامه‌ای از پدری روزگاردیده به فرزندی جوان و امیدوار»، «فرزند همه وجود پدر»، «کلیدی‌ترین دستور خودسازی»، «راه های زنده و نورانی ساختن دل»، «عبرت‌آموزی از گذشتگان»، «آبادانی دنیا و آخرت»، «امربه‌معروف و نهی از منکر» و ... ازجمله فرازهای این کتاب ارزشمند است.

این کتاب از سوی انتشارات وفا باقیمت ۲۵۰ هزار ریال منتشرشده و از سوی مرکز فرهنگی قرآن و عترت عماد قم توزیع می‌شود.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی مؤلف کتاب «جوان و تربیت» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد و از اساتید حوزه و دانشگاه بوده و تاکنون چندین جلد کتاب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، دینی و تربیتی تألیف کرده است.


10057365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است