استانی 13:35 - 08 فروردین 1396
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود 85 هزار و 812 وسیله نقلیه به این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

ورود بیش از 85 هزار وسیله نقلیه طی 24 ساعت گذشته به گیلان

محمدرضا نازک‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه میزان تردد در جاده‌های گیلان اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 85 هزار و 812 وسیله نقلیه وارد و 68 هزار و 815 وسیله نقلیه از این استان خارج شدند.

وی بیشترین میزان ورودی به گیلان را از محور آزادراه قزوین‌ ـ لوشان با تردد 38 هزار و 19 وسیله نقلیه عنوان کرد و افزود: پس از آن محور رامسر‌ـ چابکسر با تردد 32 هزار و 463 وسیله نقلیه بیشترین میزان را داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان  با اشاره به اینکه آزادراه قزوین‌ـ‌لوشان در 24 ساعت گذشته تردد زیادی داشته است، تصریح کرد: ساعات اوج تردد در این محور بین 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 0 تا یک‌ صبح بوده و در محور رامسر‌ ـ چابکسر نیز در این مدت ساعات اوج تردد بین ساعات17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از 37 دستگاه تردد شمار در استان، طی 24 ساعت گذشته محور لنگرود‌ـ‌ لاهیجان با 47 هزار و 182 وسیله نقلیه پرترددترین محور گیلان و آستانه‌اشرفیه‌ـ لاهیجان با 44 هزار و 876 وسیله نقلیه دومین محور پرتردد بوده است.

نازک‌کار ساعات اوج تردد در 24 ساعت گذشته در کل محورهای استان را بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات پنج تا 6 صبح ذکر کرد و یادآور شد: طی 24 ساعت گذشته گیلان از نظر نرخ جریان تردد با تعداد 860 وسیله نقلیه پنجمین استان پرتردد کشور و متوسط سرعت وسایل نقلیه در ساعت اوج 73 کیلومتر بر ساعت بوده است.


8953688
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است