استانی 15:15 - 08 فروردین 1394
فارس گزارش می‌دهد
هنگامی که مسئولان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یا در تعطیلات به سر می‌برند و یا از خانه‌ها بیرون نمی‌آیند گدایان پاکستانی تنها استقبال کنندگان از مهمانان نوروزی هستند.

استقبال گدایان پاکستانی از میهمانان نوروزی در یاسوج+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اندر احوالات عید و تعطیلات نوروز و عملکرد مسئولان از گذشته تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار گفته و بیش از حد نوشته شده است.

از تزئینات ضعیف گرفته تا امکانات ناکافی همه دردهایی است که باید در کتابچه‌ای برای هدایت آیندگان نوشته شود.

وقتی در مرکز یک استان تازه یادشان می‌افتد که پس از گذشت هفت روز از تعطیلات نوروز رنگ‌آمیزی جداول را انجام دهند و یا این که در سطح شهر کمترین کار فرهنگی برای استقبال از مهمانان نوروزی صورت نگرفته همه نشان‌دهنده عزمی است که نمی‌خواهد گردشگری در استان گردشگرپذیر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک صنعت رونق یابد.

پس از این همه کمی و کاستی اکنون نوبت به جولان گدایان پاکستانی در شهر یاسوج رسیده که چهره‌ای زشت از مرکز استان پیش روی مسافران و گردشگران نوروزی نمایان سازند.

گدایانی که با لباس‌های زشت و ژنده و پاهای برهنه و کودکانی در آغوش راه عبور مسافران را بر سر چهار راه‌ها بسته‌اند و کسی هم جلودار آن‌ها نیست.

باید از مسئولان پرسید که در عید نوروز کجایید و تا چه اندازه به سرنوشت شهر خود علاقه‌مندید که در شهرها و کوچه‌ها گشتی بزنید و اوضاع و احوال شهر را دریابید.

در این میان هر چه با مسئولان استانی برای در میان گذاشتن این پدیده زشت و راه چاره تماس گرفتیم کسی جوابگو نبود.

به هر حال مسئولان استانی که در شهر یاسوج سکونت دارند به حتم اگر در استان تشریف‌فرما باشند از برخی چهارراه‌های پایتخت طبیعت ایران عبور خواهند کرد و می‌بینند که چه قدر چهره شهر در هنگام گذر مسافران و گردشگران نوروزی زشت شده است.

اما مردم هم در این میان باید هرگاه مسئولان به فکر نیستند خودشان وارد عمل شده و اجازه ندهند که چهره شهر و خانه دومشان زشت شود چرا که مسئولان می‌آیند و می‌روند اما این مردمند که باید در این شهر برای همیشه زندگی کنند.

در این میان هر چه سعی کردیم از گدایان پاکستانی تصاویری داشته باشیم به خوبی موفق نشدیم، چرا که زرنگ‌تر از آن بوده و به صورت گروهی وارد شهر شده و برای خود مرکز فرماندهی دارند و با دیدن خبرنگاران با خودروهای مخصوص محل را ترک می‌کنند.


6106823
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است