سیاسی 14:58 - 02 مرداد 1393
قدومی به باشگاه خبرنگاران خبر داد
نماینده جنبش حماس در ایران گفت: این جنبش،‌ علاوه بر پیشرفت‌ در زمینه موشک‌های هوائی، زمینی وسلاح‌های دریایی به تکنولوژی هواپیمای بدون سرنشین نیز دست یافت.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "نماینده جنبش حماس در ایران" در حاشیه نشست بررسی ابعاد حقوقی و رسانه‌ای حوادث غزه در مصاحبه اختصاصی با باشگاه خبرنگاران گفت: مقاومت در جریان رویارویی و مقابله‌اش با رژیم صهیونیستی توانست تجربه‌های خوبی را کسب و از تجربه‌های نظامی کشورهای اسلامی بویژه ایران استفاده شایسته‌ای کند.

خالد قدومی تصریح کرد: ما این توان موشکی را که دریافت کردیم پیشرفته‌تر کرده و برد و تاثیرگذاری آن را به چند برابر افزایش دادیم و در حال حاضر این تجهیرات در غزه ساخته می‌شود.



وی با اشاره به موشک‌باران تل آویو، حیفا، دمونا و قدس توسط جنبش حماس خاطرنشان کرد: فناوری اولیه این موشک‌ها بردی معادل 50 کیلومتر بود و با پیشرفتی که حاصل شد توانست بین 75 تا 85 کیلومتر پرتاب شود و به اهداف مورد نظر اصابت کند.



وی افزود: ابتدا، سَر جنگی این موشک‌ها 50 کیلوگرم بود، و الان به 150 کیلوگرم رسیده است.

قدومی با بیان اینکه علاوه بر پیشرفت‌ در زمینه موشک‌های هوائی و زمینی، در سلاح‌های دریایی هم پیشرفت‌هایی داشته‌ایم؛ اظهار داشت: حالا هواپیماهای بدون سرنشین هم داریم و حتی در فضای مجازی و سایبری هم پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای به دست آورده‌ایم و خدا را شاکریم که در حین مقاومت و پایداری توانسته‌ایم از زمین و هوا ضربات سنگینی به دشمن وارد کنیم.

نماینده جنبش حماس در ایران، با تاکید بر اینکه این جنگ بسیار نابرابر است، گفت: رژیم صهیونیستی با تسلیحات نظامی شامل هواپیماهای F16  ، موشک‌های پیشرفته و غیره وبا پشتیبانی اروپا و آمریکا، به راحتی می‌توانند اهداف نظامی را از غیرنظامی تشخیص و مورد هدف قرار دهند.



وی در پایان تصریح کرد: دقت نشانه‌گیری موشک‌های ما هنوز به اندازه موشک‌های دشمن نرسیده و در مقطع کنونی از جنگ‌های کلاسیک سخن به میان نیست و جنگی که وجود دارد، در رده جنگ‌های نامنظم و چریکی است و ما هنوز به موشک‌های هوشمند و کنترل از راه دور دست نیافته‌ایم.

انتهای پیام/




4316670
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از دیپلماتهای وزارت خارجه با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ناصر کنعانی به ادعا‌های مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار حق‌طلب با تاکید بر امنیت کامل مراکز هسته‌ای کشور در واکنش به تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به این مراکز، گفت: تجدید نظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل و قابل تصور است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع تشخیص مصلحت نظام بند (ب) ماده ۳ لایحه برنامه هفتم اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان را که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود، مورد بررسی قرار داد و آن را با اصلاحات بعمل آمده به مصلحت ندانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: برنامه عملیاتی تحقق ‌شعار سال، پس‌از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، به تصویب هیأت وزیران رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است