فرهنگی‌هنری 07:38 - 08 فروردین 1396
الهام پاوه‌نژاد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها در حال آماده شدن برای بازی در نقش خانم پولشری در نمایشی با همین نام است.

تست گریم الهام پاوه‌نژاد برای رفتن به «کافه پولشری»/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الهام پاوه‌نژاد با انتشار عکسی از خود در اتاق گریم مجموعه تئاتر شهر در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اگه آدما یاد می‌گرفتن به قصه‌های هم گوش کنن دنیای بهتری داشتیم... تمرین‌ها فشرده ادامه دارد... امروز تست گریم و لباس با سارا جان اسکندری رفیق بیست ساله و گلناز گلشن که در عکس جایش خالیست... ممنون از آناج مزون برای زحمت دوخت و اجرای لباس... «کافه پولشری» در حال شکل گیری و آماده شدن برای میزبانی از شماست. از هفتم فروردین، پیش فروش در سایت تیوال آغاز ‌شد... هیجان دیدار شما خواب را از ما گرفته... بی‌صبرانه منتظر هفدهم فروردین/ ساعت 18 و دیدارتون در کافه تریای تئاتر شهر هستم...»



 

«کافه پولشری» نمایشنامه‌ای است نوشته آلن وتز نویسنده فرانسوی با ترجمه اصغر نوری که داستان زنی 45 ساله به نام پولشری را روایت می‌کند. زن صاحب کافه است و در هنگام کار، خاطرات و آن چه در کافه دیده است را با خود مرور می‌کند. در میان تمام این خاطرات، پولشری عاشق جوانی شاعر پیشه می‌شود و...

پاوه‌نژاد خود کارگردانی و بازی در این نمایش تک نفره را که اجرای آن از هفدهم فروردین آغاز می‌شود بر عهده دارد.

57242


8952837
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است