به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه ایران، این جایزه ۹ اسفند در چهاردهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی ازسوی وزیر صنعت، معدن، تجارت به محسن پورکیانی رییس هیاتمدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.
پورکیانی نخستین مدیرعامل بیمه ایران است که موفق به اخذ این جایزه ارزشمند شده است.
در حاشیه این مراسم، افتخاری، عضو هیاتمدیره و معاون برنامهریزی و نوآوری بیمه ایران گفت: با توجه به پیش گامی بیمه ایران در صنعت بیمه کشور، استقرار مدل تعالی سازمانی منطبق بر مدل سرآمدی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا – EFQM از سال ۱۳۹۳ با جدیت آغاز شد و امسال با حضور موفق در جایزه ملی تعالی سازمانی به ثمر نشست.
وی افزود: این حرکت با تعیین جهتگیری سازمان از طریق پیادهسازی نظام جامع برنامهریزی استراتژیک و بهرهگیری از همه ظرفیتهای سازمانی برای برآورده ساختن انتظارات و خواستههای فزاینده و بهحق ذینفعان همچون مشتریان، جامعه، کارکنان، سهامداران و دولت به انجام رسید.
افتخاری با بیان اینکه پاسخگویی سریع و مطلوب به نیازهای مشتریان و ذینفعان به صورت نظاممند و ساخت یافته از دیگر اهداف استقرار مدل تعالی سازمانی در بیمه ایران بوده است، اظهارکرد: روحیه تعالیجویی در شرکت بیمه ایران، در بیانیه چشمانداز “بیمه ایران، سرآمد در غرب آسیا” متبلور شده و همه اقدامات این شرکت در حوزه تعالی سازمانی، فراتر از عناوین و افتخاراتی که بدان تعلق گرفته، در راستای تحقق این هدف است.
بیمه ایران پارسال نیز موفق به اخذ تقدیرنامه ۴ ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی شده بود و امسال با دریافت تندیس بلورین، موفقیت بزرگی را برای صنعت بیمه کشور رقم زد.
انتهای پیام