استانی 15:16 - 15 مهر 1401

اهانت به قوای نظامی کشور باعث به خطر افتادن امنیت ملی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به بروز برخی از فتنه‌ها طی هفته‌های گذشته اظهار داشت: اعتراض با اغتشاش فرق می‌کند و کسی که اغتشاش می‌کند یعنی در جهت منافع دشمن حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض و مطالبه حق قانونی و شرعی هر شهروندی است، ابراز داشت: آنچه طی روزها و هفته‌های گذشته دیدیم به نوعی آشوب و اغتشاش برنامه‌ریزی شده در جهت تضعیف مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجزیه ایران بود.

امام جمعه کاشان با اشاره به برخی از اعتراضات دانشجوها تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد کرسی آزاداندیشی بود.

وی با اشاره به اینکه در بروز فتنه اخیر متأسفانه حملات و اهانت‌هایی به قوای نظامی کشور شد، گفت: هرگونه اهانت و حمله به قوای نظامی کشور از جمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی باعث به خطر افتادن امنیت ملی کشور می‌شود.

وحدت بین مسلمین، توطئه دشمن غربی صهیونیستی را از بین می‌برد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت خاطرنشان کرد: وحدت بین مسلمین می‌تواند هرگونه دسیسه و توطئه دشمن غربی صهیونیستی را از بین ببرد.

وی با اشاره به تجربه تشکیل حشد الشعبی در عراق تاکید کرد: این نیرو با وحدت بین همه نیروهای سنی، شیعه، ترکمن، مسیحی و غیره تشکیل شد و باعث نابودی دشمن در عراق شد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی افزود: دلاور مردان انتظامی در کشور حافظان امنیت و آسایش مردم هستند و یکی از دسیسه‌های دشمن در فتنه اخیر تحت شعاع قراردادن خدمات ارزنده پلیس در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن کودکان و نوجوانان ما را هدف گرفته است، افزود: مدیران و مسئولان فرهنگی کشور باید در زمینه مقابله فرهنگی با دشمن تدابیر مناسب را بیاندیشند چراکه یکی از مصداق‌های تهاجم فرهنگی دشمن سند ۲۰۳۰ است و از این رو باید از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کرد.


11704495
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است