استانی 17:55 - 15 تیر 1394
زاهدان؛
اولین شب از شب های پر خیر و برکت قدر ، شب گذشته با حضور نزدیک به هزار نفر از کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مسجد فاطمه الزهرای این دانشگاه برگزار شد.

حضور چشمگیر دانشجویان در آئین شب قدر در دانشگاه علوم پزشکی زاهدانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زاهدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در این مراسم با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان به تعریف واژه قدر و ارزش و منزلت این شب های پر فضیلت پرداخت و گفت: قدر به این معنی است که انسان با بهره گیری از اختیار در ذیل قدرت الهی ، با توجه به شایستگی و زهد خود می تواند ارزش و جایگاه خود را در پیشگاه خداوند متعال رقم بزند.

آیت الله سلیمانی افزود : در شب قدر که به عنوان تحول معنوی یکسال زندگی انسان است می توانیم با جلب رضای پروردگار دگرگونی مثبتی در زندگانی خویش پدید آوریم.

انتهای پیام/ی


6706924
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است