استانی 10:34 - 09 مهر 1399
ایسنا/یزد معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان یزد از پرداخت ۲۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اجرای طرح‌های توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان این بخش طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

پرداخت ۲۷۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان یزدی

«محمدحسین ملانوری» ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان تسهیلات برای خرید ادوات و ماشین‌های کشاورزی به  ۱۵۰ کشاورز و بهره بردار استان پرداخت شد.

این مسئول مدت زمان بازپرداخت تسهیلات را بین پنج تا هفت سال اعلام کرد و گفت: بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند با استفاده از تسهیلاتی که دولت در نظر گرفته برای نوسازی تراکتورها و ماشین‌آلات فرسوده و تکمیل ادوات و دنباله‌بندها در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استفاده کنند.

وی با تاکید بر این که تاکنون چهار هزار و ۴۲۰ دستگاه تراکتور و ۲۹ دستگاه کمباین در بخش کشاورزی استان فعال است، گفت: سن برخی از این ماشین آلات افزون بر  ۲۵ سال بود و به دلیل فرسودگی کارآیی لازم را ندارند لذا نیازمند نوسازی و استفاده از ماشین‌آلات جدید در برخی از بخش‌ها هستیم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی استان تصریح کرد: کشاورزان و دامداران متقاضی دریافت تسهیلات در بخش‌های باغبانی، زراعت، شیلات، صنایع تبدیلی، دام و طیور، منابع طبیعی، گلخانه‌ای و گیاهان دارویی به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ها و مناطق استان مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ملانوری در پایان در مورد آمار تسهیلات پرداخت شده‌ی سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته، بیش از ۴۰۲ میلیارد ریال تسهیلات در اجرای طرح توسعه مکانیزاسیون به ۲۹۰ بهره بردار و متقاضی خرید ادوات و ماشین‌های کشاورزی پرداخت شد.

انتهای پیام


10741382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است