ورزشی 13:37 - 05 آذر 1393
برایمان شایعه درست می‌کنند تا خراب شویم
سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: نفتی‌ها چون از ما ترسیده‌اند برخی از حرف‌ها را درست کرده اند.

گراییلی: نفتی ها از ما ترسیده‌اند/به بحث جادو جنبل وارد نمی‌شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یونس گرایلی در خصوص دیدار این تیم مقابل نفت تهران در جام حذفی،‌گفت: ما فردا بازی سختی مقابل این تیم داریم چرا که نفت تراکتورسازی را برد اما در جریان هستید که ما با شایستگی به اینجا رسیدیم و ملوان و پیکان را حذف کردیم و اتفاقی به مرحله نرسیدیم چرا که موقعیت گل‌های ما بیشتر بود و فردا هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت اما ما انگیزه زیادی داریم که با کار تاکتیکی دست پر از زمین خارج شویم. البته برای بازی فردا محروم نداریم و امیر فرهنگ مصدوم ماست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری درباره اظهارات علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران که گفته بود باید چند نفر را پشت دروازه‌ بگذارد تا تیم ساری با جادو و جنبل نتیجه نگیرد،‌ادامه داد: من متأسفانه مصاحبه این دروازه‌بان را نخواندم اما بیرانوند به ما لطف دارد که این حرف‌ها را زده است اما من فکر می‌کنم آنها از تیم ما ترسیده‌اند و حتی اگر می‌خواهند همشهری‌های بومی‌اش را پشت دروازه بگذارد اما ما با شایستگی به این مرحله رسیدیم و چیزی از نفت تهران کم نداریم. اما متأسفانه برای ما حاشیه درست می‌کنند که البته به هدفشان هم رسیده‌اند. قبل از بازی با پیکان هم چنین شایعاتی برای ما ساخته شده بود اما باید بگویم که نباید به سحر و جادو فکر کرد و ما با توانایی‌های فنی خودمان تا اینجا بالا آمدیم. من برای منصوریان احترام خاصی قائلم اما بازی نفت مقابل تراکتورسازی را از نزدیک دیدم و از تک‌تک بازیکنان این تیم هم شناخت دارم اما به نظر من بیرانوند در ابتدای فوتبالش است و به این مسائل نپردازد بهتر است.

وی ادامه داد: ما به این مسائل ورود نمی‌کنیم و به تهران آمدیم تا موفق شویم اما این حرف و حدیث‌ها را برای حاشیه‌سازی برای ما درست می‌کنند و می‌خواهند ما را خراب کنند اما این کارها نتیجه نمی‌دهد و ما را از موفقیت دور نمی‌کند باید تلاش کنیم و به بحث جادو و جنبل وارد نمی‌شویم و این مسائل ساخته ذهن کسانی است که می‌خواهند ما را به حاشیه ببرند که موفق هم شده‌اند چرا که تمرکز لازم را از ما گرفتند و به نظرم 50 درصد فشار به ما وارد شده است.

گرایلی درباره هزینه‌های این تیم خصوصی هم خاطرنشان کرد: ما یک تیم خصوصی هستیم و واقعا مشکلات داریم اما مسئولان باشگاه زحمت می‌کشند و باید بگویم که پرداخت هزینه‌های قرارداد و هزینه سفر زیاد است و من هم دو سه هفته قبل از شروع لیگ به این تیم اضافه شدم و فقط چند نفر به ما کمک کردند که این مسئله باعث تعجب من است. چرا که ما برای استان مازندران بازی می‌کنیم.

وی افزود: کل قرارداد کادر فنی و بازیکنان ما 400 میلیون تومان هم نمی‌شود اما با شایستگی دو تیم لیگ برتری را حذف کردیم اما به ما کمک نکردند. به هر حال فاصله بین تیم‌های لیگ برتری و لیگ‌های پایین‌تر خیلی زیاد نیست و فقط این اختلاف را مسائل مالی به وجود آورده است البته برای پرداخت مبالغ بازیکنان مشکل داریم اما برای سفر به تهران خوشبختانه مشکلی نداشتیم و الان بازیکنان در هتل هستند.

امیرحسین نهال بازیکن تیم صنعت ساری هم در این نشست خبری گفت: ما چیزی کمتر از نفت نداریم و امیدواریم که با انگیزه بتوانیم در این بازی موفق باشیم. ما به بازی خودمان مطمئن هستیم و چیزی کمتر از حریف نداریم.


5276725
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است