اجتماعی 16:49 - 26 خرداد 1398

حریق در آرایشگاه زنانه/نجات ۲۰ نفر از آتش‌سوزی

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۳:۱۱ امروز یکشنبه، یک مورد آتش‌سوزی در ساختمانی پنج طبقه در بلوار ابوذر، پل پنجم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اعلام کرد: آتش‌نشانان ظرف مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند که ساختمانی پنج طبقه با یک طبقه زیرزمین و غیرمسکونی بود و در قسمت زیرزمین این ساختمان باشگاه ورزشی بانوان فعالیت داشت و خانمها در آن حضور داشتند.

ملکی افزود: در طبقات بالایی نیز چند واحد در زمینه خدمات آرایشگاهی فعال بودند که پکیج یک واحد آرایشگاهی در طبقه پنجم در قسمت بالکن دچار حریق شده و با توجه به قرار داشتن لباس عروس و کارتن در بالکن، این قسمت کاملاً شعله‌ور بود.

به گفته وی، آتش به یک اتاق ۹ متری در مجاورت بالکن سرایت کرده و داخل اتاق نیز مقداری لوازم وجود داشت که دود کاملاً به آرایشگاه و بخشهایی از طبقات پایین‌تر سرایت کرده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: ساکنان پیش از رسیدن آتش‌نشانان از ساختمان خارج شده بودند و چند نفر دیگر داخل واحدها و آرایشگاه حضور داشتند که ۲۰ نفر از افراد مانده داخل ساختمان با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان و جلوگیری از گسترش آتش به سایر بخشها، گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

ملکی در پایان گفت: شهروندان حتماً طبق کاربری مجاز از واحدها استفاده کنند و ساختمان‌هایی که محل کار افراد است به‌دلیل تجمع افراد باید از سیستم‌های اطفای حریق استفاده شده باشد تا در صورت آتش‌سوزی اقدامات لازم صورت گیرد.


10151152
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری رویداد
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهری اورهال خواهند شد و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: کارکرد این شورا نگاه درون سازمانی و فرهنگ سازی است، حوزه فرهنگ در محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵ هزار اتوبوس فعال و نوسازی شده به چرخه حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اولین دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران در سال ۱۴۰۳ در شعبه اول بخش قضایی قلعه نو برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران از اختصاص ۱۳۲ شعبه اخذ رای سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه (تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت ماه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با ورود سازمان بازرسی پیرامون راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور، ۳۶ میلیون لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با ورود سازمان بازرسی پیرامون راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور، ۳۶ میلیون لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر افزایش روند تأمین اعتبارات محیط زیستی گفت: هدف مسوولان اولویت دادن به رفع تنگناها و مشکلات و ایجاد ترازمندی در زمینه چالش‌ها است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است