استانی 08:53 - 30 دی 1398
ایسنا/یزد رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان این‌ که مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های جدی پلیس است، گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷ تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شده است.

کشف ۲۷ تن انواع مواد مخدر در یزد از ابتدای امسال

سرهنگ «علی افخمی» با اشاره به دستاوردهای فرمانده انتظامی استان یزد در مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ، اظهار کرد:‌ مأموران ستاد مبارزه با مواد مخدر یزد طی دو عملیات جداگانه ۲۲۴ کیلوگرم تریاک از دو دستگاه خودروی عبوری را کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ستاد خبری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، وی با بیان این‌ که در این خصوص دو متهم دستگیر شدند، افزود:‌ متهمان قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از شرق کشور به تهران داشتند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۷ تن انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

انتهای پیام


10353239
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است