اجتماعی 22:23 - 08 مهر 1393
رییس سازمان بهزیستی کشور:
مشهد-ایرنا- معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: استان خراسان رضوی و از جمله مشهد با توجه به شرایط خاص از جمله مسائل اجتماعی و سفر سالانه میلیونها زائر و مسافر از جایگاه خاصی در ارایه خدمات به جامعه هدف این سازمان برخوردار است.

'همایون هاشمی' سه شنبه شب در جریان افتتاح فاز دوم شیرخوارگاه و خانه فرزندان علی اصغر (ع) مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به این شرایط خاص، در کنار فعایتهای مرتبط با زوار و مسافرین، اقداماتی در طول سال برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان خراسان رضوی انجام می شود.



وی اختصاص اعتبار لازم برای احداث سکونت گاههای غیر رسمی ، تقویت مراکز تخصصی و سرپناههای مورد نیاز و حمایت از کودکان بی سرپرست را از جمله این اقدامات برشمرد.



به گفته هاشمی پنج میلیارد ریال اعتبار در جریان سفر اخیر رییس جمهوری و هیات دولت به خراسان رضوی به این بخش ها اختصاص یافت.



رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: هشت الی 10 درصد مجموع خدمات این سازمان در طول سال در استان خراسان رضوی انجام می شود.



فاز دوم شیرخوارگاه و خانه فرزندان علی اصغر (ع) مشهد سه شنبه شب با حضور علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،معاونین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی کشور و مسوولان استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.



مراحل احداث فاز دوم این شیرخوارگاه در فضایی به وسعت یک هزار و 220 متر مربع و حاوی 24 اتاق و با ظرفیت 70 نفر از سال 1390 آغاز و برای احداث آن در مجموع 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران، وزارت کشور و مشارکت خیرین هزینه شده است.ک/2



7490/522

انتهای پیام /*


4842648
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اتوبان آزادگان خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قائمیان گفت: قانون جوانی جمعیت تسهیل گر برون رفت از این شرایط است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران، خبر داد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بازآفرینی بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال در محدوده میدان امام خمینی(ره) خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، مهم‌ترین اقدامات فرهنگی هنری انجام شده شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ را بیان کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش در باقرشهر با تلاش ماموران کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر درپی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۷ استان کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی روز روانشناس را تبریک گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است