اجتماعی 08:38 - 02 آذر 1393
رشت - ایرنا - همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره چهار شهید والامقام تشیع و تسنن روستای نظرمحله چران بخش پره سر از توابع رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شیعیان بخش پره سر شامگاه شنبه در این مراسم که با حضور جمعی از مردم تشیع و تسنن و مسوولان این بخش و شهر رضوانشهر حضور برگزار شد، بیان کرد: شهدای والامقام در واقع راه سرخ حسینی را انتخاب کردند تا انقلاب اسلامی از هرگونه گزندی حفظ و در امان بماند.



حجت الاسلام والمسلمین 'محمدمهدی نژاد' با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و نام شهیدان بسیجی گفت: برگزاری یادواره شهیدان فرصتی است تا با آرمان ها و شیوه زندگی این بزرگواران بیشتر آشنا شویم.



وی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس اعم از شیعه و سنی و دیگر اقشار با وحدت کلمه برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی تا آخرین روز از جنگ برای دفاع کشور خون پاک خود را نثار انقلاب اسلامی کردند.



در مراسم یادواره چهارشهید والامقام روستای نظر محله چران امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مردم و مسوولان شهرستان رضوانشهر نیز حضور داشتند.



شهیدان حبیب اله بخشی، احمدصفری، شاهورن ییلاقی و محمدقلی خوشفکر همزمان با آغاز جنگ تحمیلی، از روستای چران به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و در نبرد با دشمنان بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.



شهرستان رضوانشهر 136 شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.



این شهرستان با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را برادران وخواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند. ک2



7293/ 603

انتهای پیام /*


5245328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است