فرهنگی‌هنری 10:05 - 31 مرداد 1393
مشهد - ایرنا - رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه و کشته شدن بیش از دو هزار انسان بیگناه مرگ لیبرال دموکراسی در جهان است.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد ودود حیدریˈ پنجشنبه شب در هم اندیشی مسوولان بسیج دانشجویی کشور در حرم مطهر رضوی، افزود: این همه انسان بیگناه در غزه کشته شدند و صدایی از مجامع حقوق بشر بلند نشد.



وی بیان کرد: لیبرال دموکراسی غرب نظامی است که برای نجات خرس قهوه ای افسرده در برزیل فریاد برمی آورد اما در مقابل دو هزار شهید غزه هیچ حرکتی نمی کند.



وی گفت: دانشجویان بسیجی باید به این تشخیص رسیده باشند که لیبرال دموکراسی دیگر مرده است.



وی در تشریح عنوان همایش ˈرهروان خط امامˈ برای این هم اندیشی گفت: خط امام راحل به معنای خط شیعه، تبیین رفتارهای دینی و نوع نگاه و راهبرد ولایت و مقام معظم رهبری است.



رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: دانشجویی بسیجی که عنصر فعال بسیج در دانشگاه هاست باید برای دفاع از آرمانهای انقلاب و امام راحل مبانی را بداند زیرا مقدمه فعالیت در دانشگاه ها همین مبانی و لازمه فعالیت داشتن قدرت تحلیل مسایل ملی و بین المللی و تشخیص درست است.



حیدری افزود: لازمه برخورداری از تحلیل درست مسایل ملی و بین المللی شناخت اندیشه های امام راحل و آرمانهای انقلاب اسلامی است که در صورت رسیدن به این شناخت هیچگاه به بیراهه کشیده نمی شوید.



وی بیان کرد: خواسته امام راحل از دانشجویان، دفاع از انقلاب و اسلام و پیام نه شرقی و نه غربی در محیط دانشگاه ها بوده لذا ملاک و شالوده فعالیت در دانشگاه باید اندیشه های امام(ره) باشد.



وی گفت: از آنجا که امام راحل همواره 20 سال از ادبیات رایج فرهنگ اسلامی جلوتر می اندیشیدند از همان ابتدای انقلاب موضوع جنگ نرم را در دانشگاه ها احساس کردند لذا در سال 1367 که هنوز در جنگ سخت با دشمن بودیم فرمان تاسیس سازمان بسیج دانشجویی را صادر کردند.



حیدری تاکید کرد: دانشجویان باید با شناخت درست اندیشه های امام، پاسدار انقلاب و اسلام در دانشگاه ها باشند و با عینک عاری از نگاه های حزبی و گروهی و تنها با معیار امام راحل، خوب را از بد تشخیص دهند.



591/7489/659

انتهای پیام /*


4532565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان از فعال شدن ۶ خانه فرهنگی ایران در این کشور خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه بازار کتاب برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۸ اردیبهشت فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رایزن فرهنگی پاکستان گفت: همواره به‌رغم سختی‌های فراوانی که استکبار جهانی بر مردم ایران تحمیل کرده با استقامت وصف‌ناپذیری در مقابل همه قدرتمندان عالم ایستاده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است