ورزشی 20:21 - 20 بهمن 1394
با تایید حرف‌های مدیرعامل باشگاه نفت
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید از اینکه نتوانسته خواسته‌های هواداران تیمش را برآورده کند، شرمنده است.

منصوریان: خدا کند خبرنگار عربی متوجه حرف‌هایمان نشده باشد!/ به حرفه‌ای‌گری الجیش باختیم

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان بعد از حذف تیمش برابر الجیش قطر گفت: قبل از اینکه درباره مباحث فنی چیزی بگویم، از هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر می‌کنم. به رنگشان نگاه نکردم و فقط شرمنده‌ایم که نتوانستیم خواسته‌ها و انتظارات را برآورده کنیم. از رسانه‌ها هم متشکرم که در دو، سه روز گذشته به ما کمک کردند.

او افزود: امروز به حرفه‌ای‌گری برخی بازیکنان حریف باختیم. روند بازی برابر بود و می‌شد بازی را به تساوی بکشانیم. چند موقعیت خوب را از دست دادیم. به مراتب تیم الجیش در این دیدار نسبت به سایر تیم‌های عربی کمتر وقت کشی کرد. به حریف تبریک می‌گویم. فکر می کنم تفاوت‌ها همان بحث حرفه‌ای گری بود.

سرمربی نفت در واکنش به سوالی درباره اظهارات قنبرزاده بعد از حذف نفت بیان کرد: امیدوارم خبرنگار عربی حاضر در اینجا متوجه این سوال نشده باشد. من نمی‌توانم صحبت های قنبرزاده را رد کنم. ما شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم. مجموعه مدیریتی ما تلاش می‌کند تا منابع مالی فراهم شود. نمی خواهم زیاد وارد این قضیه شوم تا بار فنی را کنار بگذارم ولی واقعا این مسائل زنجیره‌وار به هم پیوسته هستند. شاید فقط بخشی از مشکلات را قنبرزاده گفته باشد. امسال سال سختی را پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی نفت در پایان اضافه کرد: ما آنقدر سختی را پشت سر گذاشتیم که 6 بازیکن را فروختیم. من به مدیران تیم هم گفتم اگر مقدور است دو، سه بازیکن دیگرمان را هم ترانسفر کنیم. من به شخصه دریافتی امسال نداشتم. من فکر می‌کردم با توجه به اتفاقات سال گذشته با یک فضای حمایتی وارد کار شویم. به قنبرزاده گفته‌ام که بازیکنان تا یک حد آستانه تحمل دارند. مدیریت ما خیلی با مسائل مالی دست و پنجه نرم می‌کند و نمی دانم ادامه مسیر چقدر سخت خواهد بود. بازیکنان ما از مسائل مالی رنج می‌برند. من نمی خواهم از مسائل فنی فرار کنم. ما می توانستیم امروز ببریم و چه خوب بود اتفاقاتی نمی‌افتاد تا با روحیه مضاعف پا به میدان بگذاریم.

انتهای پیام


7669663
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است