ورزشی 13:28 - 03 فروردین 1398
مدیر تیم‌های ملی تیروکمان گفت: بعد از پایان مرحله نخست کاپ آسیا در تایلند کمانداران کامپوند اعزامی به جهانی هلند مشخص خواهند شد.

نجاری: کمانداران کامپوند اعزامی به هلند در تایلند مشخص می‌شوند

امید نجاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم کامپوند اعزامی به مرحله نخست کاپ آسیا که از ششم فروردین ماه در بانکونک تایلند برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم ملی کامپوند برای شرکت در مرحله نخست کاپ آسیا از آذر ماه سال گذشته به صورت پیوسته در اردوی آمادگی بوده و در حال حاضر نسبت به گذشته در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. ضمن این که بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا هیچ اردوی تدارکاتی برون مرزی برای تیم کامپوند نداشتیم و کاپ آسیا تایلند اولین اردوی تدارکاتی برون مرزی برای تیم کامپوند است که امیدواریم به نتایج خوبی در این مسابقات دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: سال گذشته بنا به دلایلی نتوانستیم در مرحله اول کاپ آسیا در تایلند حضور داشته باشیم، اما امسال بنا داریم در این تورنمنت که به نوعی مسابقات تدارکاتی برای تیم کامپوند محسوب می‌شود حضور موفقی داشته باشیم تا تیم را برای مسابقات جهانی هلند که خرداد ماه برگزار می‌شود، آماده کنیم.

نجاری در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در این تورنمنت وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: چون این اولین تورنمنت تدارکاتی برای تیم کامپوند بعد از بازی‌های آسیایی است و اکثر کمانداران برای نخستین بار در یک مسابقه برون مرزی شرکت می‌کنند، پیش‌بینی درباره کسب مدال کار سختی است، اما امیدوارم کمانداران به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

مدیر تیم‌های ملی تیروکمان هم‌چنین پیرامون این پرسش که آیا نفرات اعزامی به تایلند ترکیب نهایی تیم اعزامی به جهانی هلند را نیز تشکیل خواهند داد یا خیر؟ گفت‌: در جهانی هلند ما تنها با شش کماندار می‌توانیم در رشته کامپوند شرکت کنیم. بنابراین سرمربی تیم تصمیم دارد شش کمانداری که به تایلند اعزام می‌کند را از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار دهد تا بتواند از بین آن‌ها کمانداران اعزامی به جهانی هلند را مشخص کند.

وی در پایان از اعزام تیم‌های ریکرو و کامپوند به مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین خبر داد و تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها تیم‌های ریکرو و کامپوند در مرحله اول جام جهانی که فروردین ماه در کلمبیا برگزار می‌شود، حضور نخواهند داشت و سپس اول اردیبهشت ماه برای برپایی اردوی دو هفته‌ای راهی گوانگژو می‌شوند و از آن‌جا برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین می‌روند.

انتهای پیام


10085212
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است