ورزشی 15:19 - 28 مهر 1399
سرمربی استقلال گفت: سیاست اولیه من و باشگاه تمدید قرارداد بازیکنان قبلی است.

فکری: اولویت من تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است/ حضور نمازی در استقلال منتفی است

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی استقلال بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازی تدارکاتی این تیم با نفت مسجدسلیمان گفت: سیاست اولیه من و باشگاه این است که با بازیکنان قبلی تمدید و تلاش ما حفظ آن‌هاست. ما الآن یک سهمیه داریم اما مهم نیست و اولویت تمدید با بازیکنان و حل کردن مشکلات مالی است تا قراردادشان تمدید شود.

او ادامه داد: یک سری مشکلات از قبل وجود داشت و یکی سری مشکل مثل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تازه به وجود آمده که به هر حال تمرکز باشگاه روی پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره است. یک سری مسائل دیگر هم است که باید زودتر حل  شود تا آماده لیگ شویم.

او درباره مشکلات این تیم و تکمیل نبودن استقلال گفت: به هر حال ما یک تعداد بازیکن داریم که اگر به آن‌ها اهمیت ندهیم، به آن‌ها برمی‌خورد. به هر حال بازیکنانی که اکنون سر تمرین هستند، شخصیت بازیکن استقلال شدن را دارند و اگر نخواهم به آن‌ها اهمیت دهم، این طرف را هم از دست می‌دهم. در حال حاضر به داشته‌هایم فکر می‌کنم و تلاش می‌کنم که مشکلات حل شود. هواداران حق دارند مطالبه‌های‌شان را به من بگویند اما این درست نیست که من مشکلاتم را به صورت رسانه‌ای به گوش باشگاه برسانم. مشکلات با گذشت زمان حل می‌شود و تیم تکمیل می‌شود اما الآن وقت بها دادن به این بازیکنان است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت علی کریمی گفت: تمام این صحبت‌ها در خصوص علی کریمی هم صدق می‌کند.

او درباره این که آیا نمازی در لیست دستیارانش بود یا خیر؟ توضیح داد: ایشان به من پیشنهاد شده و من با او صحبت کردم. همزمان امید دفتری هم به من پیشنهاد شد و چون ایران بود، به تمرین آمد، رزومه و کار عملی او را دیدم و احساس کردم امید دفتری به ما می‌تواند کمک کند. از نمازی هم عذرخواهی می‌کنیم اما عذرخواهی آن شکلی لازم نیست زیرا ما با گزینه‌های‌مان صحبت می‌کنیم و سپس یکی را انتخاب می‌کنیم. نمازی مربی توانمندی است اما حضور او در استقلال منتفی است.

فکری درباره وضعیت بلبلی گفت: او با من صحبت کرد و شرایط روحی ماندن در استقلال را نداشت و با باشگاه صحبت کردیم که اگر بشود، او را با بازیکن دیگری معاوضه کنیم.

وی درباره حضور برهانی روی نیمکت تیم امید استقلال گفت: با من مشورت کرد و برنامه‌اش را به من گفت و من فکر می‌کنم اگر تعامل خوبی بین ما باشد، به آینده باشگاه بیش‌تر می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام


10770887
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو در مسابقات انتخابی جام جهانی در چین، حریفان خود را شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است