اجتماعی 17:13 - 07 اسفند 1395
ذوب شدن مجسمه‌های جشنواره هاربین که مهم‌ترین و باشکوه‌ترین جشنواره برف و یخ کشور چین است، به مردم این کشور مژده آمدن بهار را می‌دهد.

نوید بهار از ذوب شدن مجسمه‌های جشنواره هاربین+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه دانستنی‌های خبرگزاری فارس، با وجود اینکه‌ کشور چین آب و هوای متنوعی دارد، امسال اکثریت استان‌های این کشور سرمای شدیدی را تجربه کردند که موجب بارش برف و باران زیادی شد. 

بارش برف و باران توانست به کاهش آلودگی هوای چین در شرایطی که برخی از روزها مرز هشدار را عبور می‌کرد، کمک شایانی کند و تنفس را برای مردمان این کشور آسوده‌تر از قبل کند.

بارش برف در استان‌های چین موجب راه افتادن جشنواره‌های زمستانی بسیاری در اکثر استان‌های این کشور شد. 

هم‌چنین، ساخت مجسمه‌های عظیم، متفاوت و بیشترین بهره‌برداری از هوای سرد و برفی در چین موجب جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار از کشورهای اروپایی و آسیایی به مناطق برفی شد. 

جشنواره هاربین مهم‌ترین جشنوراه برف و یخ کشور چین است که با شکوه تمام برگزار می‌شود، هرساله اواخر دسامبر خیل بازدیدکنندگان به شهر هاربین می‌روند. هاربین در ایالت هیلونگ‌ژیانگ در شمال شرقی چین قرار گرفته است.

بازدیدکنندگان برای دیدن یکی از بهترین و زیباترین جشنواره‌های برف و یخ در جهان به هاربین می‌روند. دمای هوا در این شهر به 40- می‌رسد. 

اکنون بعد از گذشت چند ماه از شروع برف و سرما در چین و جشنواره هاربین، مجسمه‌های این جشنواره درحال ذوب شدن هستند و نوید بهار را می‌دهند. 

تصاویری از ذوب شدن این مجسمه‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید. 


8855695
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در برزیل یک دانشجوی علوم کامپیوتر راه‌حلی مبتکرانه با استفاده از هوش مصنوعی برای هشدار به رانندگان در مورد حضور حیوانات ارائه کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: بالغ بر ۵۰۰ سال زمان برای احیای خاکی که آلوده به پلاستیک است، زمان نیاز داریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از افتتاح خانه محیط زیست در پژوهش سرای دانش آموزی با حضور رئیس آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵استان کشور شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ا‌یم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس و مدیران سازمان داوطلبان با حضور در ساختمان صلح با نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دیدار و گفتگو کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات در زمینه پرونده‌های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبیه شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: غرفه‌های گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید نسبت به گذشته کمتر می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون محدوده آزادراه می‌تواند مسیر خوبی برای تردد باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از داوطلبان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است