استانی 18:23 - 14 اسفند 1393
سفر فائزه هاشمی به بجنورد در اعتراض‌های جمعی از دانشجویان دانشگاههای خراسان شمالی ‌لغو شد‌.

سفر فائزه هاشمی به بجنورد لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این سفر قرار بود امروز به مرکز خراسان شمالی انجام شود که به واسطه اعتراض‌های جمعی از دانشجویان عملاً انجام نشد.

فائزه هاشمی قرار بود تا در این سفر نشست‌های با اصلاح‌طلبان استان داشته باشد که این برنامه با انجام نشدن سفر وی بی‌نتیجه ماند.

جمشید گریوانی فعال سیاسی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بجنورد خبر لغو سفر فائزه هاشمی به مرکز استان خراسان شمالی را تایید کرد و گفت: سفر امروز دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به بجنورد به سبب برخی مسائل لغو شد.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی هم در مجلس شورای اسلامی بر تصمیم‌گیری درست مسئولان مرتبط در استان برای صدور مجوزها برای حضور این گونه شخصیت‌ها تاکید کرد.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد بیان داشت: از روز گذشته تماس‌های زیاد مردم را به خاطر سفر فائزه هاشمی به بجنورد داشتیم از این رو از مسئولان خواسته تا این حساسیت‌های مردمی را جدی بگیرند.

وی تصریح کرد: فردی که هفته گذشته از منافقین و فرقه ظاله بهائیت به عنوان مردان بزرگ یاد می‌کند به طور قطع آمدن وی به استان به مصلحت نبود.

دبیر مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بعضا عنوان شده که سفر هاشمی به بجنورد شخصی است اظهار کرد:  تا آنجایی که سراغ داریم فائزه هاشمی اقوام و آشنایانی در استان ندارند.

وی گفت: به مسئولان و متولیان امر در خراسان شمالی توصیه کردیم که در این آخر سال اجازه ندهند تا استان دچار تنش شود.

به گزارش فارس، شماری از دانشجویان بسیجی هم امروز در ادامه اعتراض به سفر فائزه هاشمی به بجنورد مقابل استانداری تجمع اعتراض آمیزی برگزار و لغو برنامه سفر وی را خواستار شدند.


5981935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است