ورزشی 10:49 - 06 اردیبهشت 1396
سرمربی تاتنهام به انتقاد از کاپیتان پیشین بارسلونا بابت صحبت‌هایش درباره دلی الی پرداخت و عنوان کرد او قصد دارد به تاتنهام ضربه بزند.

حمله پوچتینو به ژاوی: او در سنی قرار دارد که مدام می‌خواهد حرف بزند

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاردین، دلی الی این فصل عملکرد بسیار خوبی در تیم تاتنهام داشته است و همین باعث شد برای دومین بار پیاپی به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر انتخاب شود.

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس این روزها مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. در همین بین ژاوی هرناندس روز گذشته عنوان کرد دلی الی مناسب سیستم پپ گواردیولا است و بهتر است به منچسترسیتی برود. همین صحبت باعث شد مائوریسیو پوچتینو به انتقاد از ژاوی بپردازد. او با حمایت از بازیکنش گفت‌: ژاوی در حال‌ حاضر در مقطعی به سر می‌برد که دوست دارد صحبت کند. او در دوحه قطر است. همه می‌دانیم که در بارسلونا بازی می‌کرده است یعنی تیم مقابل من که اسپانیول بود. او تلاش می‌کند تمرکز ما را در راه قهرمانی بر هم بزند چراکه از من متنفر است چون او بارسایی است. می‌دانید که یک هوادار و بازیکن بارسلونا چه حسی نسبت به بازیکن و مربی رقیب دارد. ژاوی را به خوبی می‌شناسم. بارها مقابل او بازی کردم و وقتی در اسپانیا مربی بودم، می‌دانستیم که او چطور داوران را فریب می‌دهد. او وقتی به زمین می‌افتاد به داوران می‌گفت که پنالتی‌ بگیرند. این خیلی مسخره و خنده‌دار بود. هیچ‌کس او را لمس نکرد اما او در رسانه‌ها مدام می‌گفت‌ به من اعتماد کنید چون من همیشه حرف راست می‌زنم. ژاوی، دیگر بس است. تمامش کن. دروغ پشت دروغ. مگر ژاوی برای منچسترسیتی کار می‌کند؟ چرا می‌خواهد به گواردیولا کمک کند؟ واقعا متوجه نمی‌شوم که این حرف‌ها برای چیست.

در روزهای اخیر و بعد از شکست تاتنهام برابر چلسی در جام حذفی انگلیس، صحبت‌های زیادی درباره فروش چند بازیکن تاتنهام به گوش رسید.پوچتینو در این زمینه گفت‌: تنها بازیکنانی از جمع ما جدا می‌شوند که خودمان بخواهیم. در غیر این صورت هیچ بازیکنی از تاتنهام جدا نمی‌شود. برنامه‌های باشگاه را به خوبی می‌دانم. برنامه باشگاه برای پیشرفت است و این پیشرفت با حضور بازیکنان بزرگ حاصل می‌شود. پس دلیلی ندارد بخواهیم بازیکنان‌مان را بفروشیم بلکه برنامه داریم ضمن حفظ بازیکنان بزرگ‌مان در تابستان، چند بازیکن بزرگ دیگر نیز به خدمت بگیریم تا برای فصل بعد قدرتمندتر شویم. خودمان را باور داریم و می‌دانیم که می‌توانیم در آینده قدرت بزرگی در فوتبال انگلیس باشیم.

تاتنهام در بازی بعدی خود در لیگ برتر انگلیس امشب (چهارشنبه) برابر کریستال پالاس به میدان خواهد رفت و در ادامه‌ در داربی شمال لندن میزبان آرسنال است.

انتهای پیام


9043991
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است