ورزشی 17:06 - 09 اسفند 1393
گزارش تمرین آبی‌پوشان
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب هافبک عراقی و با بازگشت مدافع مصدوم این تیم پیگیری شد.

خاطرات جالب فکری از دربی معروف و مصدومیت هافبک استقلال/تقلید عمران‌زاده از بسکتبالیست‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 16 امروز و در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز تنها جاسم کرار غایب بود و یعقوب کریمی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت امروز زیر نظر کادر پزشکی استقلال تمرینات ویژه را انجام داد.

*هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود محمود فکری مربی تیم استقلال در جمع خبرنگاران حاضر شد و خاطراتی را از زمان بازی کردنش برای آنها تعریف کرد. فکری با اشاره به بازی با دالیان چین و جوبیلو ایواتا دو بازی به یاد ماندنی استقلال در جام قهرمانان آسیا گلزنی‌هایش در دربی را بهترین خاطرات خود نامید و گلزنی در دربی معروفی که منجر به پیروزی 3 بر 2 استقلال شد را دلچسب قلمداد کرد.

*یک گروه تصویربرداری در محل تمرین امروز  استقلال حاضر شد و با امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی، آرش برهانی و تعدادی دیگر از بازیکنان استقلال مصاحبه کرد. این گفت‌وگو پیرامون سازمان بهزیستی و کمک به کودکان بی‌سرپرست و همچنین کودکان سرطانی بود.

*میلاد نوری هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از گذشت سی دقیقه از تمرین به دلیل احساس درد از ناحیه پا کمپ زنده‌یاد حجازی را ترک کرد.

*علی شوری، ادموند اختر و حمید ملک‌احمدی نفراتی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند و میرشاد ماجدی ابتدا در محل تمرین حضور نداشت، اما بعد از گذشت یک ساعت به محل تمرین آمد.

*حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

*یکی از بانوان مسن طرفدار تیم استقلال هم در تمرین امروز حاضر بود و از گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره می‌کرد.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند که پیش از این آیتم استقلال‌ی‌ها در گروه‌های مختلف بازی تنیس فوتبال انجام دادند و سر و صدای آنها بابت کرکری در این مسابقه فضای کمپ را فرا گرفته بود. در بخش بعدی بازیکنان بازی «دستش‌ده» پرداختند که حنیف عمران‌زاده در این بازی حرکات عجیب و غریبی انجام می‌داد وی که از قد و قامت خوبی برخوردار است توپ را روی دستش مثل بسکتبالیست‌ها نگه می‌داشت و بازیکنانی که قدشان کوتاه بود به او نمی رسیدند. این حرکت باعث شد تا خسرو حیدری هم بخواهد از عمران زاده تقلید کند اما بازیکنان استقلال اجازه این کار را به حیدری ندادند.

*تماشاگران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز پیرامون جاسم کرار و اینکه سرانجام قرار است او چه زمانی به ایران بازگردد و باشگاه چه تمهیداتی را برای تکرار نشدن این رفتارها اندیشیده است صحبت می‌کردند. همچنین شایعه عدم حضور نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال نیز یکی دیگر از سوژه‌های تمرین امروز بود.

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان آماده می‌شوند.

انتهای پیام/خ

 


5943442
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است