استانی 09:41 - 30 مهر 1393
سرپرست سازمان تاکسیرانی همدان خبر داد
سرپرست سازمان تاکسیرانی همدان گفت: تعاونی تاکسیرانی شهر همدان با یک‌هزار و 900 عضو فعال می‌تواند در رفع دغدغه‌های تاکسیرانان اقدام کند.

رفع دغدغه‌های تاکسیرانان با حمایت تعاونی تاکسیرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهرداد خورشیدوند صبح امروز در جلسه‌ای با هیئت مدیره تعاونی تاکسیرانی بر ضرورت همکاری و همیاری شرکت تعاونی تاکسیرانی تاکید کرد و افزود: به منظور دست‌یابی به توسعه پایدار شهری و در راستای تحقق قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به استناد بند الف 3-4 تبصره 13 قانون بودجه سال 1385، ایجاد شرکت‌های تعاونی و خصوصی تاکسیرانی شهری امری ضروری است.

وی گفت: رفع مشکلات این قشر خدوم و پاسخگویی به خواسته‌های به روز تاکسیرانان در توسعه و جذب سهامداران جدید نقش اساسی و موثری دارد.

سرپرست تاکسیرانی همدان خواستار شفاف‌سازی و بروزرسانی اطلاعات مالی، سرمایه‌ای و انسانی شرکت تعاونی شد و افزود: جذب سرمایه و سهامداران جدید باید در راستای ارتقا و افزایش خدمات به تاکسیرانان باشد.

وی گفت: با هدف حمایت از تاکسیرانان زحمتکش، سازمان تاکسیرانی و تعاونی تاکسیرانی باید با ارتباط موثر و نزدیک در رفع نیازهای تاکسیرانان خدوم اقدام کند.

خورشیدوند افزود: تعاونی تاکسیرانی شهر همدان با یک‌هزار و 900 عضو فعال می‌تواند در رفع دغدغه‌های تاکسیرانان اقدام کند.

وی افزود: حمایت از تاکسیران دغدغه اصلی ماست و بر همین اساس با بسیج امکانات و عوامل و با همیاری تعاونی تاکسیرانی در رفع مشکلات این قشر حرکت خواهیم کرد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی همدان با بیان اینکه شرکت تعاونی می‌تواند در رضایتمندی تاکسیرانان و رفاه و آسایش آنها نقش کلیدی ایفا کند، افزود: بهره‌مندی از توان شرکت تعاونی به منظور جلب رضایت تاکسیرانان حائز اهمیت است.

در ادامه مدیرعامل تعاونی تاکسیرانی همدان گفت: شرکت تعاونی شهر همدان در بخش‌های متنوعی از جمله کارگاهی شامل تعمیرگاه، خدمات برق خودرو، صافکاری و نقاشی، کارواش و همچنین بخش اداری شامل امور بیمه، خرید و فروش خودرو تاکسی و... در خدمت رانندگان است.

حمید رزجی افزود: این تعاونی با تعداد یک‌هزار و 900 عضو و با ارائه خدمات و بسته حمایتی شامل 100 نوع خدمات مختلف بیمه‌ای، آموزشی، درمانی، تعمیرگاهی و... آمادگی شرکت تعاونی را اعلام و خواستار حمایت از سوی سازمان شد.

در ادامه سایر اعضای هیئت مدیره به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت مقرر شد یک نفر ناظر از سوی مدیرعامل برای نظارت بر امور تعاونی تاکسیرانی معرفی و از طرفی مقرر شد در برگه استعلام رانندگان برای حمایت از تعاونی تائیدیه این شرکت نیز اخذ شود.


5010292
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است