اقتصادی 08:40 - 08 شهریور 1393
شرکت صنایع رباتیک آراد شرکتی فعال و دانش بنیان در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی و بزرگترین تولید کننده رباتهای آموزشی در کشور استخدام می کند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، شرکت صنایع رباتیک آراد شرکتی فعال و دانش بنیان در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی و بزرگترین تولید کننده رباتهای آموزشی در کشور از بین فارغ التحصیلان و دانشجویان سراسر ایران برای مدیریت نمایندگی در شهر محل سکونت که واجد شرایط زیر هستند به صورت تمام وقت و پاره وقت دعوت به همکاری می کند.



این شرکت دارای مجوزهای رسمی زیر است

۱- شرکت فوق در سال ۱۳۸۹ و به شماره ثبت ۳۹۲۵۹ و شناسه ملی ۱۰۳۸۰۵۵۰۴۲۹ ثبت گردیده است

۲-دارای گواهینامه ثبت طرح اسباب بازی و سرگرمی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

۳- دارای اعتبار نامه کنترل کیفیت از وزارت آموزش و پرورش

۴-دارای گواهینامه ISO : 9001-2003

۵- دارای چندین حکم مسولیت و لوح سپاس از مراکز مختلف کشوری







شرایط عمومی:

•    دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران

•    التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران

•    داشتن حسن شهرت و عدم سوء پیشینه کیفری

•    نداشتن اعتیاد به مواد مخدر



شرایط همکاری:

•    کلیه فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی ، علوم پایه و علوم انسانی (برق ، کامپیوتر ، مکانیک ، صنایع ، فناوری اطلاعات ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت دولتی ، کاردان و کارشناس و …)

•    افراد دارای مدارک دال بر نخبگی ، حضور در جشنواره های ملی و بین المللی و دارای سابقه در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی

•    افراد دارای روابط عمومی بالا و …



اطلاعات تماس:


از علاقمندان به این زمینه کاری دعوت می شود تا در صورت تمایل آدرس ایمیل به همراه نام و نام خانوادگی ، رشته و شهر محل سکونت خود را به شماره ۰۹۱۵۰۰۱۲۱۲۳ پیامک کنند.

 

وبسایت:  www.aradmng.ir

تلفن: دفتر مرکزی 05138652760



انتهای پیام/

4595894
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: سن اکثر معادن در ایران زیاد شده و ممکن است از یک معدن ۳۰ سال استخراج انجام شده باشد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ رشد سرمایه گذاری بیش از ۳۰ درصدی را در صنعت نساجی و پوشاک شاهد بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: برای اولین بار شماره‌گذاری وسایل نقلیه طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: تابلوی معاملات امروز، دوباره امید‌ها برای رشد خوب و جبران عقب ماندگی از بازار‌های موازی را برای اهالی بازار زنده کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تمرکز سازمان مالیات بر پردرآمد‌ها است و اشراف خود را بر داده‌های مالیاتی افزایش داده‌ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور گلخانه و گیاهان زینتی گفت: بنابر آمار در شرایط کنونی بیش از ۹۰ درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دفتر امور گلخانه و گیاهان زینتی گفت: بنابر آمار در شرایط کنونی بیش از ۹۰ درصد بذور هیبرید سبزی و صیفی مورد نیاز از طریق واردات تامین می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر جهاد گفت: ۳۰ درصد گندم تولیدی از حوزه برداشت تا سفره هدر می‌رود که با فرهنگ‌سازی و اصلاح کمباین‌ها باید میزان ضایعات را کاهش دهیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تمامی خانه‌های خالی لوکسی که در اختیار نهاد‌ها قرار گرفته‌اند باید در روند مولد سازی قرار گیرند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور معاون مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: تنها مرجع ثبت قرارداد اجاره سامانه خودنویس است و ثبت انواع قراردادهای اجاره در این سامانه امکان پذیر شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است