استانی 13:08 - 01 مرداد 1396
در سال گذشته؛
دشتی- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: در سال گذشته ۵۰۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در این شهرستان برگزار شده است.

۵۰۰ کارگاه آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در دشتی برگزارشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح یکشنبه در کارگاه آسیب های اجتماعی و فضاهای مجازی شهرستان دشتی که با حضور امدادگران جمعیت هلال احمر برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) از حضور امدادگران جمعیت هلال احمر در عرصه فرهنگی، امدادی، اجتماعی و آموزشی و غیره تقدیر وتشکر کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت جمعیت هلال احمر شهرستان بهبود می یابد، افزود: در سال گذشته دو میلیاردو۶۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز این اداره اختصاص یافت که تلاش داریم این رقم در سال جاری افزایش یابد.

حسینی ادامه داد: یکی از مزیت های خوبی که جوانان هلال احمر برخوردار هستند افتخاری بودن همکاری آنها در جهت خدمت بی منت به هم نوعان است که کار ارزشمندی محسوب می شود.

وی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه یادآور شد: درهمین راستا با همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط فعالیت های فرهنگی خوبی در سطح شهرستان آغاز شد که می طلبد در جهت کاهش این آسیب ها همه مردم و مسئولین باهم مشارکت داشته باشند .

حسینی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی با دستور پلیسی به سرانجام نمی رسد و باید بتوانیم اعتماد سازی را در جامعه ترویج کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در راستای منویات مقام معظم رهبری با همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان بیش از ۵۰۰ دوره آموزشی با موضوع آسیب های اجتماعی در سطح شهرها و روستاها برگزار شد که شاهد استقبال خوبی بودیم.

حسینی اضافه کرد: باید با هوشیاری و برنامه ریزی بتوانیم تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم به طوری که می توان گفت فضاهای مجازی بخش زیادی از زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه یکی ازخصوصیت های کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ارتباط با فضای مجازی است، ادامه داد: فضای مجازی اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار می دهد و از قدرت تخریب بالایی نیز برخوردار است.

حسینی بیان کرد: امروز ابزار فساد و ناهنجاری در جامعه زیاد است و فضای مجازی باید به سمت تعلیم و تربیت و ارشاد افراد هدایت کنیم که تحقق آن نیازمند برنامه ریزی است.

وی گفت: فضاهای مجازی همه جامعه را در بر می گیرد و بخش وسیعی از نیازمندان جوانان پاسخگو است و به نوعی بخشی از آسیب ها ناشی از عدم آشنایی به فضاهای مجازی است.

حسینی خاطر نشان کرد: با راه اندازی پلیس فتا فضاهای مجازی ساماندهی خوبی صورت گرفت .

در پایان نیز به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) از دختران جمعیت هلال احمر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.


9285806
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است