فرهنگی‌هنری 11:00 - 29 آبان 1397

بلد نیستیم آدم خاکستری خلق کنیم/ ماجرای یک شوخی با علی ضیا

لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود در حوزه بازیگری بیان کرد: قرار است مرحله دوم فیلمبرداری سریال «دوقلوها» به کارگردانی جمشید بیات و به تهیه کنندگی مهدی بصیری از یک ماه دیگر شروع شود. محور این سریال که از شبکه ۲ سیما پخش خواهد شد مربوط به کودکان و نوجوانان است که در آن محمد شیری و حسین رفیعی با من همبازی هستند.

این بازیگر درباره علت کم کاری خود در تلویزیون گفت: پیشنهادهایی که به من می شود کیفیت چندانی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم.

وی با بیان اینکه به کار در حوزه کودک و نوجوان علاقه مند است، ادامه داد: اگر کار و فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود آن را قبول می کنم ولی خودم هم علاقه خاصی به نوشتن و بازی کردن در حوزه کودک دارم.

بازیگر «شوخی کردم» و «معراجی ها» درباره تکراری بودن شخصیت های فیلمنامه ها و شبیه نبودن آنها به مردم جامعه گفت: این روزها کاراکتر هایی که ما در سریال ها می بینیم شباهت چندانی به مردم در اجتماع ندارند. از قدیم شخصیت های سریال های ما این مشکل را داشتند و هنوز هم این روند را ادامه می دهیم و احساس من این است که عموما بلد نیستیم شخصیت پردازی درستی در سریال هایمان داشته باشیم.

صبوری با اشاره به اینکه بازار فیلمنامه نویسی خوب نیست، ادامه داد: ما در سریال هایمان کمتر به شخصیت خاکستری می پردازیم و آدم ها یا خوب هستند و یا شخصیت بد و منفوری دارند. برخی برای ایفای یک نقش مثبت آنقدر در خوب بودن اغراق می‌کنند که گویی با معصوم طرفیم و بر عکس آن شخصیت منفی فیلم ها آنقدر در بد بودن اغراق می‌کنند که انگار با شیطان طرفیم و شما این وسط آدم خاکستری و معمولی که هم کار خوب انجام دهد و هم اشتباه کند نمی‌بینید.

وی با بیان اینکه علاقه‌مند به نوشتن فیلمنامه است، بیان کرد: من خودم در این حوزه تدریس کرده ام و علاقه هم به ادامه فیلمنامه نویسی داشتم اما این حوزه را باید متمرکز و تخصصی ادامه داد و کسانی در این زمینه موفق هستند که کارشان استمرار داشته باشد.

صبوری در پایان صحبت هایش درباره حاشیه ای که در برنامه «فرمول یک» برایش پیش آمد و علی ضیا درباره سنش از او پرسید که منجر به کشمکش لفظی بین او این مجری شد، گفت: من در این برنامه شوخی ای با آقای ضیا انجام دادم و کاملا هم این مساله به شوخی بیان شد، اما پس از آن برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.


9978250
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری تلویزیون گفت: ما با موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد هیمنه رژیم صهیونیستی را مچاله کردیم. اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه «خط رو خط» گفت: در مجموعه «خط رو خط» به موضوعات اجتماعی در جامعه شهری می‌پردازیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است