استانی 15:23 - 04 بهمن 1395
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: ۳۹ طرح هادی روستایی در استان گلستان با اعتبار ۲۷۴ میلیارد ریال در ایام دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

39 طرح هادی روستایی در گلستان به بهره برداری می‌رسد

به گزارش ایسنا، زمانی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام دهه فجر، ۷۰۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.



وی، طرح هادی را شناسنامه و نقشه راه روستاها دانست و گفت: در طرح هادی، تعریض معابر، اجرای جوی و جدول و کانیوو، جابجایی شبکه برق، خاکبردازی زیرسازی و آسفالت، پیاده رو سازی و جداره سازی دیوارها انجام می شود.



 زمانی نژاد ادامه داد: در این راستا بنیاد مسکن استان موفق به تهیه طرح برای کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار و آغاز عملیات اجرایی این طرح در ۴۸۲ روستا شده است که تاکنون در ۱۴۴ روستا به اتمام رسیده و در مابقی روستاها نیز در حال اجراست.



مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات جهت نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی یکی دیگر از خدمات بنیاد مسکن استان است، تصریح کرد: با توجه به غیر مقاوم و ناایمن بودن واحدهای روستایی در سطح کشور و به تبع آن استان گلستان که ۶۱ درصد واحدهای روستایی آن ناایمن هستند، احداث واحدهای مسکونی در غالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفت.



وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان کار ساخت حدود ۵۷ هزار واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد تاکنون بیش از ۵۳ هزار واحد آن پایانکار دریافت کردند.

انتهای پیام


8703769
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است