استانی 21:44 - 10 مهر 1401

دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت دینی و ملی جوانان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش عصر یکشنبه در همایش خاطره گویی و تجلیل از زنان ایثارگر و تاریخ ساز اظهار کرد: اتفاقات روزهای گذشته نشان داد که پشت پرده ناآرامی و این اغتشاشات تجزیه طلبانی هستند که چادر و چادری برای آنها مهم نیست.

وی ادامه داد: کسانی که به حجاب اعتراض دارند، باید بدانند که حجاب بهانه دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور بوده و اصل موضوع آنها چیز دیگری است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حجاب یک انسجام ملی در برابر تجزیه طلبان است، اضافه کرد: آنها با سو استفاده از وضعیت موجود، امنیت کشور را نشانه رفته‌اند و می‌خواهند با ایجاد درگیری در داخل کشور، اهداف شوم خود را در مرزها پیاده کنند.

سردار جهانبخش با اشاره به حضور گسترده جریان‌های افراطی پان در تجمعات، یادآور شد: وقتی تجزیه طلبان از نفوذ در منطقه آذربایجان ناامید شدند، به ایجاد تنش و درگیری در منطقه جنوبی کشور روی آوردند.

وی تاکید کرد: متأسفانه رفتار برخی دختران بی حجاب دستاویزی برای ایجاد ناامنی در کشور شده تا مراکز علمی و پرتردد شهرها دچار تنش شود.

سردار جهانبخش امنیت را بزرگترین دغدغه مردم عنوان کرد و گفت: متأسفانه امروز حجاب بهانه‌ای برای انشقاق و ناامنی شده است.

وی امنیت را گران‌ترین و راهبردی‌ترین کالا در دنیا دانست و تاکید کرد: حتی تحریم اقتصادی نیز با هدف ایجاد فقر امنیتی بر کشورمان تحمیل شد.

سردار جهانبخش در رابطه با اغتشاشات ارومیه نیز گفت: با هوشیاری کامل مانع شدیم تا ناآرامی از حاشیه به مرکز شهر منتقل شود؛ اغتشاشات در ارومیه کاملاً قومیتی و تجزیه طلبانه بود.

وی افزود: هوشیاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مانع از خرابکاری تجزیه طلبان در آذربایجان‌غربی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انقلابی گری یک مفهوم علمی دارد، گفت: امروز علم اندوزی از نمادهای اصلی انقلابی گری است و داشتن دین بدون علم یک ریال ارزش ندارد.

وی اضافه کرد: معنویت تهی از شعور منجر به شور بدون شعور می‌شود که در نهایت دستاوردی جز آسیب و خسارت عمومی نخواهد داشت.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه، افزود: وی یادآور شد: تاریخ از ما به نیکی یاد کرده و خواهد نوشت که جمهوری اسلامی و طرفدارانش مانع تجزیه ایران شدند.


11700973
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است