استانی 08:23 - 12 مهر 1394
از صبح امروز؛
‌معاون برنامه‌ریزی و حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت گفت: طرح ترافیک مسیرهای منتهی به میدان شهرداری رشت از امروز صبح اجرایی می‌شود.

‌طرح ترافیک در مرکز شهر رشت اجرایی می‌شود

فرامرز جمشیدپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه گیلان، اظهار کرد: طرح ترافیک در سه مسیر منتهی به مرکز شهر رشت از صبح یکشنبه 12 مهر اجرایی می‌شود و رانندگان وسایل نقلیه در ساعات 6:30 الی 22 حق تردد در این مسیرها را نداشته و در صورت تردد توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک جریمه می‌شوند .

معاون برنامه ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت گفت: برای کسانی که در کوچه‌های بن بست در مناطق تحت پوشش طرح ترافیک ساکن هستند، کارت‌های تردد صادر شده و مشخصات خودرویی آنها به مرکز کنترل ترافیک داده شده تا این افراد در زمان اجرای طرح، بدون مشکل بتوانند تردد کنند.

جمشیدپور به ظرفیت پارکینگ‌های موجود در مسیر طرح ترافیک شهر رشت در زمان اجرای طرح محدوده ترافیک اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 35 پارکینگ عمومی با ظرفیت بیش از یک هزار و 800 جای پارک در محدوده طرح ترافیک وجود دارد که البته با چند سرمایه‌گذار برای ایجاد پارکینگ جدید به ویژه پارکینگ‌های طبقاتی در مسیرهای فوق نیز رایزنی‌های لازم انجام شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: با احتساب ظرفیت پارک‌های حاشیه‌ای، بالغ بر دو هزار و 400 جای پارک خودرو در محدوده طرح ترافیک موجود است و افرادی که به هر دلیلی قادر به پیاده‌روی نیستند می‌توانند با خودروهایی که به صورت رایگان در مسیر طرح‌ها توسط شهرداری تعبیه شده است تردد نمایند.

معاون برنامه‌ریزی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت همچنین از جابه‌جایی ایستگاهای اتوبوس و تاکسی در مرکز شهر خبر داد و تاکید کرد: جانمایی ایستگاه تاکسی و اتوبوس در محدوده بعد از طرح ترافیک انجام شده است و شهروندان برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، طرح ترافیک در سه مسیر سه‌راه حاجی‌آباد به شهرداری، میدان صیقلان به شهرداری و سه‌راه معلم به شهرداری از صبح امروز‌ یکشنبه‌ دوازدهم مهرماه 1394 در رشت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام


7158123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است