استانی 15:14 - 06 مهر 1395
اعضای یک تیم تروریستی اعزامی به داخل کشور که برای اقدامات خرابکارانه به کردستان آمده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از اعضای گروهک ضد انقلاب کردی اقدام به اعزام یک تیم 2 نفره به داخل استان کردستان (شهرستان مریوان) با هدف انجام اقدامات تروریستی کرده بود که در تاریخ‌های 26 و 28 شهریور ماه اعضای تیم و نفرات پشتیبان کننده آنها که 2 نفر می‌شدند، دستگیر و تمامی وسایل و تجهیزات آنها کشف شد.


گفتنی است سرپرستی این تیم تروریستی را فردی با نام مستعار شوان به عهده داشته که از طریق بی راهه‌های مرزی، وارد محدوده شهرستان مریوان شده و به دنبال آن در مدت حضور خود در داخل کشور به جمع آوری کمک‌های مالی پرداخته و از طرف دیگر نسبت به ساماندهی مرتبطین داخلی و طراحی برای اقدامات تروریستی برنامه ریزی کند.


لازم ذکر است بر اساس اطلاعات به دست آمده این تیم که همزمان با گروهک تروریستی پ.ا.ک در راستای انجام اقدامات تروریستی در ارتباط بوده، پس از حضور در یکی از خانه‌ باغ‌های حومه روستای ساوجی شهرستان مریوان، قصد داشت با پشتیبانی 2 نفر از عناصر داخلی فعالیت‌های تروریستی خود را آغاز کند که اعضای آن پیش از انجام اقدامات خود دستگیر شدند.


همچنین به دنبال دستگیری این افراد تجهیزات بدست آمده از این گروهک تروریستی سه قبضه اسلحه کلاشینکف، 16 تیغه خشاب و تعداد زیادی گلوله، دوربین دید در شب، کیسه خواب، لباس فرم گروهک و گوشی‌های موبایل بوده است.


انتهای پیام/

8189627
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است