استانی 14:54 - 29 فروردین 1400
فرماندار خبر داد
ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سعیدی شهر اسدآباد تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سعیدی اسدآباد تا پایان سال

سعید کتابی یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، افزود: این طرح به عنوان یکی از طرح های عقد قرارداد شده نوسازی مدارس و بنیاد برکت بوده که در حال حاضر دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی اظهار کرد: از ۲۲ پروژه عقد قرارداد شده نوسازی مدارس استان همدان با بنیاد برکت تعدادی از پروژه ها در شهرستان اسدآباد اجرایی خواهد شد که مدرسه شهید سعیدی نیز از جمله این طرح ها خواهد بود.

کتابی با بیان بیان اینکه برخی از روستاهای شهرستان از جمله چشمه بید، پیرشمس الدین، هلور علیا و ده سفید به نیاز به احداث مدرسه دارند، تصریح کرد: برای تحقق این امر می توان با پیگیری های لازم از ظرفیت مؤثر و ارزنده بنیاد برکت برای احداث مدرسه در این روستاها اقدام کرد.

وی در ادامه با تأکید بر پیگیری آموزش و پرورش شهرستان در جذب تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام افزود: با جذب تخصیص اعتبارات نیاز به تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش با حرکت جهادی خواهد بود.

کتابی همچنین با اشاره به بحث پروژه مهر گفت: انتظار است تمام کمیته های پروژه مهر شهرستان با آمادگی لازم فعال شوند که در همین راستا امیدواریم در سال تحصیلی جدید با ریشه کنی کرونا مدارس به صورت حضوری برگزار شوند.

وی از تعطیلی کلیه مراکز آموزشی و مدارس شهرستان با توجه به محدودیت های جدید کرونایی خبر داد و یادآور شد: با توجه به شیوع پیک چهارم کرونا و اجرای محدودیت های جدید  کلیه مدارس و مراکز آموزشی سطح شهرستان تعطیل بوده و هیچ مدرسه و یا کلاسی اجازه برگزاری کلاس های خود را به صورت حضوری ندارد و عوامل دفتری و اجرایی آموزش و پرورش نیز موظف هستند تنها با یک سوم عوامل خود در اداره حضور یابند.

کتابی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به بزرگداشت مقام معلم و متفاوت بودن برنامه های هفته معلم امسال مانند سال گذشته به علت شرایط کرونا گفت: در رابطه با آغاز بزرگداشت هفته مقام شامخ معلم نیاز است با راهکارهای جدید با توجه به شرایط کرونا هفته مقام معلم را گرامیداشت و در این رابطه آموزش و پرورش برنامه های پیشنهادی خود را اعلام کند.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبات ستاد کرونا و اجرای محدودیت های جدید و کنترل ورود و خروج دو نقطه ورودی و خروجی برای شهر درنظر گرفته شده و مابقی ورودی و خروجی ها مسدود هستند و در این رابطه سلیقه ای خیابان ها را مسدود نکرده ایم، یادآور شد: این محدودیت ها تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه داشته و به طور قطع با پایان محدودیت ها و خروج از وضعیت قرمز و نارنجی رفع محدودیت اعمال خواهد شد.

انتهای پیاتم


11030706
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است