علمی فناوری 15:20 - 27 دی 1395
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد:
رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: موفقیت‌های علمی دانشگاه‌های ایران در جهان نتیجه تفکر بلند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.

موفقیت‌های علمی دانشگاه‌های ایران مرهون تفکر بلند آیت‌الله رفسنجانی است

به گزارش ایسنا ، دکتر محمد کافی در پانزدهمین جلسه شبکه دانشگاه‌های استان خراسان رضوی که با حضور استاندار خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت آیت ‌لله هاشمی رفسنجانی، عنوان کرد: ایشان خدمات ارزشمندی برای انقلاب و نظام انجام داد و نتیجه تفکر بلند ایشان بود که در حال حاضر دانشگاه‌های ایران در رتبه 15 جهان قرار دارند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به شروع سال جدید میلادی و آغاز رویداد مشهد 2017، اظهار کرد: آغاز این رویداد از دانشگاه فردوسی مشهد نشان‌دهنده توجه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی است و این توجه رسالت و مسئولیت دانشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده است.

دکتر کافی با اشاره به برگزاری همایش روابط فرهنگی و ادبی ایران و جهان عرب و اختتامیه همایش بین‌المللی گفت‌وگوهای فرهنگی ایران و جهان عرب تصریح کرد: می‌توانیم از این فرصت به خوبی برای نشان دادن مشهد و پایتخت معنوی جهان اسلام استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، وی به برگزاری نشست کمیته مشترک علم و فناوری ایران و هند به ریاست رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد و افزود: دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان مرکز ارتباط علمی دانشگاه‌ها با دانشگاه‌های کشور هند تعیین شده است و می‌تواند در این زمینه به سایر دانشگاه‌ها کمک نماید.

انتهای پیام


8672427
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو مراکز مجاز به ارائه خدمات زالودرمانی را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در حالی که به‌خوبی ثابت شده که فشار خون بالا و دیابت از عوامل خطر حمله قلبی هستند، کارشناسان می‌گویند علائم مشخصی وجود دارد که در روز‌ها و هفته‌های قبل از حمله قلبی رخ می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افزودن برچسب میزان کالری غذا‌ها در منوی رستوران‌ها، می‌تواند جان میلیون‌ها نفر را نجات دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر فاش‌شده منتسب به پیکسل ۹ پرو، از تخت‌شدن لبه‌های این گوشی حکایت دارند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تراشه جدید مدیاتک از نظر گرافیکی بیشتر از ۵۰ درصد از نسل قبلی سریع‌تر است و CPU آن نیز ۱۰ درصد سرعت بیشتری دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر بهداشت گفت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی آپدیت HyperOS را برای گوشی‌های میان‌رده سری ردمی نوت ۱۳ 5G منتشر کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» زاکربرگ از توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک توسط متا خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدل استاندارد کیهان‌شناسی می‌گوید قدرت انرژی تاریک باید ثابت باشد؛ اما یافته‌های غیرقطعی نشان می‌دهند که این نیرو ممکن است ضعیف شده باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اداره کل آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره مصرف ضد آفتاب توسط مادران باردار و کودکان مطالبی بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است