گوناگون 16:52 - 10 خرداد 1399
همه ما برای رسیدن به آرامش نسبی و ریلکس کردن نیازمند تفریح روح و سلامت روان هستیم. یکی از راه‌های رسیدن به این شرایط، سفر کردن است، چه‌بهتر که سفری داشته باشیم به‌ تمام‌ معنا و لذت‌بخش.

تعرفه‌ها و شرایط اجاره خودرو

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مستربلیط، معمولاً آدم‌هایی که خوش‌سفر هستند سعی می‌کنند سفر را برای خود و همراهانشان به بهترین شکل ممکن پیش ببرند و از امکانات نهایت استفاده را داشته باشند. برای رفتن به شهرهای دور و نزدیک می‌توانید در یکی از سایت‌های فروش بلیط اقدام به اخذ بلیط کرده و به‌صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و هر وسیله نقلیه‌ای که دوست دارید را به کار بگیرید. یکی از سایت‌هایی که در این راستا به شما کمک می‌کند سایت مستر بلیط است.

برخی برای راحتی بیشتر هواپیما و برخی قطار را می‌پسندند یا حتی برای مسیرهای کوتاه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توان اتوبوس را انتخاب کرد. هر یک از این وسایل مزایا و معایبی به همراه دارند برای مثل اگر با هواپیما سفر کنید، دیگر در مقصد از خودرو شخصی خبری نیست که در سطح شهر رفت‌وآمد داشته و امورات روزمره را به‌سرعت انجام داد. سفر با قطار و اتوبوس نیز همچنین؛ هر یک معایبی را ناخواسته بر شما تحمیل می‌کنند اما امروزه مشکل داشتن ماشین در مقصد به‌خوبی حل‌شده است. شما می‌توانید پیش از اینکه به مقصد برسید خودرو موردنظر خود را با رنج قیمت‌های متفاوت در یکی از سایت‌های ارائه چنین خدماتی، سفارش دهید و به‌محض رسیدن به مقصد از خودرو سفارشی خود استفاده کنید. در ادامه در مورد شرایط و هزینه اجاره خودرو  با شما صحبت می‌کنیم.

شرایط اجاره خودرو

شاید اولین سؤالی که ذهن شما را به خود درگیر کند این باشد که چگونه می‌توانیم خودرو اجاره کنیم؟ این کار را بر اساس مقررات وضع‌ شده در این زمینه با اطمینان خاطر می‌توانید انجام دهید. رزرو کردن ماشین در سایت‌های مختلف، متفاوت است. در برخی از آنها بعد از انتخاب ماشین موردنظر با توجه به قیمت و مدل، برای رزرو از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما در برخی دیگر باید بیعانه پرداخت کنید. حال اینکه اگر مشتری مدام یکی از همین سایت‌ها باشید برایتان تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود ازاین‌ رو می‌توانید هزینه‌ها را تا حدی مدیریت نمایید. مراحل رزرو و اجاره خودرو به شرح زیر است:

مرحله اول: ابتدا یک سایت اجاره ماشین را انتخاب کرده و در صفحه مربوط به اجاره در باکس‌های خواسته‌ شده تاریخ اجاره، محل دریافت و پس دادن خودرو و نوع ماشین را مشخص می‌کنید.

مرحله دوم: در صفحه بعدی چندین پیشنهاد متناسب با اطلاعات وارد شده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مرحله سوم: یکی از موارد پیشنهادی را بپذیرید و همچنین می‌توانید از امکانات دیگری مانند صندلی کودک، زنجیر چرخ، بیمه اضافه و ... نیز بهره ببرید. گفتنی است که با انتخاب امکانات بیشتر، هزینه‌های آن بر اجاره خودرو افزوده می‌شود.

مرحله چهارم: سپس گزینه نهایی یعنی رزرو خودرو را بزنید.

مرحله پنجم: در این مرحله هر اطلاعاتی که لازم است در این راستا از آن باخبر باشید در اختیار شما قرار می‌گیرد و چنانچه آن را تائید کرده و موافقت خود را با آنها اعلام نمایید، دو گزینه پرداخت آنی «و یا» پرداخت در محل برای شما فعال می‌شود. با انتخاب یکی از آنها خودرو برای شما رزرو می‌شود.

مرحله ششم: طی یک پیامک یا ایمیل، تائید رزرو به شما اطلاع داده می‌شود.

هزینه اجاره خودرو

هزینه و رنج قیمت خودروهای اجاره‌ای با توجه به مدل، رنگ و نوع ماشین کاملاً متفاوت است. اگر بخواهید خودروهای لوکس را انتخاب نمایید باید هزینه بیشتری بپردازید اما اگر مدل خودرو خیلی برای شما فرقی ندارد و می‌خواهید کمترین هزینه را داشته باشید، امکان استفاده از ماشین‌های کم‌هزینه نیز وجود دارد. هزینه‌ها معمولاً با توجه به مدل ماشین از ۲۰۰ هزار تومان تا ۲۰ میلیون تومان در روز متفاوت است.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

اگر تمایل دارید که خودتان راننده ماشین اجاره‌ای باشید، لازم است که مدارکی به رنت کاران تحویل دهید. این مدارک با توجه به شرایط متفاوت بوده مثلا برای اتباع داخلی مدارکی ازجمله: گواهی‌نامه، مدارک شناسایی، پرداخت پول نقد معادل قیمت خودرو یا چکی با همان مبلغ لازم می‌باشد. برخی رنت کاران سند ملکی یا جواز کسب نیز قبول می‌کنند. اتباع خارجی نیز باید پاسپورت و دپوزیت ارائه دهند تا ماشین در اختیار بگیرند. نکته مهم اینکه اگر برای خودرو راننده بخواهید نیازی به ارائه هیچ مدرکی نیست. 

انتهای رپرتاژ آگهی


10553123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است