وبگردی 15:51 - 05 مرداد 1394
احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید که به صورت تصادفی با محمود احمدی‌نژاد آشنا شده و در دوره اول ریاست جمهوری او هیچ سنخیت و نزدیکی با احمدی نژاد نداشته است.

 احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید که به صورت تصادفی با محمود احمدی‌نژاد آشنا شده و در دوره اول ریاست جمهوری او هیچ سنخیت و نزدیکی با احمدی نژاد نداشته است.



به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، او که یکی از چهره‌های هنری نزدیک به دولت محمود احمدی‌نژاد بود، در گفت‌وگویی ماجرای آشنایی با رئیس دولت‌های نهم و دهم را بازگو کرده است.



نجفی به تماشاگران امروز گفته: «یک روز برای پروژه کارآگاه علوی روبه روی وزارت امور خارجه کار می‌کردیم. یعنی وزارت امور خارجه ساختمان شهربانی سابق را خریده بود و در آن تعمیرات می‌کردند و ما هم نمای ساختمان را می‌خواستیم. از آقای متکی خواهش کردم اجازه بدهند در یکی از طبقات و زیرزمین کار کنیم، ایشان هم محبت کرد و خودش هم آمد افتتاح کرد. خوشش هم آمده بود و ول هم نمی‌کرد.»



او ادامه داده: «یک روز آنجا کار می‌کردیم یک باره شلوغ شد. آن روز چاوز از عربستان با آقای احمدی‌نژاد آمده بودند. مراسم که تمام شد من با لباس صحنه پریدم جلو‌؛ خود چاوز تعجب کرد از تیپ من، یک عده ریختند آقا نرو، ولی آقای احمدی‌نژاد گفت راه بدهید ایشان تشریف بیاورند. هنوز چاوز سوار ماشین نشده بود. به ایشان گفتم بچه‌ها اینجا کار می‌کنند، بیا یک خسته نباشید بگو!  قبل از آن هم بچه‌ها گفتند نرو فایده ندارد، من گفتم می‌گویم. تا گفتم، آقای احمدی‌نژاد با وجود این که 24 ساعت بود نخوابیده بود و از عربستان مستقیم آمده بودند، آمد سر صحنه و حرف زد و به بچه‌ها خسته نباشید گفت.»



تجفی گفته: «خواست برود گفتم این همه قراردادهای همکاری می‌بندند یک قرارداد رویش، سالی یک سینمایی یا یک سریال، با همین کشورهایی که می‌شناسیم، آمریکا نخواستیم، با بولیوی، ونزوئلا، روسیه و... ببندید که ما جهانی شویم. اصلاً به من هم ندهید. به کارگردان‌های دیگر بدهید. همانجا با چاوز هم قرار همکاری در ساخت یک سریال را گذاشتیم.»



 به گفته نجفی، «احمدی نژاد گفت این‌ها را بنویس. این‌طور نمی‌شود شما یک چیز بگویی من یادم برود. باید یک شورا تشکیل شود. اصلاً باید به سینما نگاه تازه‌ای شود. یک سال و نیم بعد دکتر حسینی به من زنگ زد گفت شما به عنوان یکی از اعضای شورای عالی سینما انتخاب شده‌ای نظرت چیست؟ گفتم من را می‌شناسی و نظریاتم را می‌شناسی! اگر واقعاً برای سینماست من می‌آیم، همه حرف هایم را می‌زنم، ابایی هم ندارم اما اگر برای شو است، من نمی‌آیم، گفت خیلی هم جدی است.»



 او در پاسخ به این پرسش که بعد از آن آقای احمدی‌نژاد را کجا دیدید؟ گفته:«در همان شورای عالی سینما.»



«نجفی به این پرسش که غیر از سینما صحبت دیگری هم با ایشان داشتید؟ هم اینگونه پاسخ داده:«آن روزی که بعد از انتخابات گردهمایی داشتند من رفتم آنجا. رسما به ایشان گفتم جلوی این جمعیت می‌گویم خرمشهر نه آب دارد و نه برق، قول بدهید این‌ها را انجام دهید.»



گردهمایی که نجفی از آن یاد کرده، همان گردهمایی است که احمدی‌نژاد در آن از کلمات «خس و خاشاک» برای نام بردن از مخالفانش استفاده کرد. او می‌گوید: «من آنجا بودم ولی نمی‌دانستم در دلش چه می‌گذرد و چه می‌خواهد بگوید. اتفاقاً چون وزرا دورش بودند نمی‌خواستم جلو بروم و پشت سرش بودم. یک آقای نجفی رئیس امنیت ایشان بود که با من هم هیچ نسبتی ندارد ولی من را می‌شناخت، دو سه تا از وزرا را کنار زد و من را گذاشت کنار ایشان. من دوباره آمدم پایین. این بار آقای الهام را پس زد گفت شما بیا اینجا. همان موقع از ایشان (احمدی‌نژاد) قول گرفتم که به خرمشهر رسیدگی کند و با من دست داد. زمانی هم که می‌خواست آب شهر را افتتاح کند از نهاد به من زنگ زدند، خودم با پول خودم رفتم خرمشهر برای افتتاح. »

6817970
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کوکو سیب زمینی مکزیکی غذایی خوشمزه، تنده و خیلی خوش عطر و بو است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی دیگر از پیامد‌های جذاب نسبیت زبانی، نقشی است که زبان در شکل دادن به چگونگی درک افراد مختلف از اطلاعات دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از قطعات فوق ایمنی در خودرو، ترمز است در مواردی احتمال دارد لنت ترمز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و با ارتعاش صدایی گوش خراش سبب ایجاد مزاحمت گردد. 
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا نابغه بزرگ قرن، با بهره‌گیری از ترفند‌هایی ساده، قوانین سنتی را زیرپا گذاشت و طولانی‌تر از آنچه تصور می‌شد زندگی کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خوردن انواع دسر‌های خوشمزه باعث می‌شود تا در مهمانی‌ها و جمع خانوادگی برای شما لحظاتی شیرین و آرامش‌بخش به ارمغان آورد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آشنایی بیشتر با محبوب‌ترین بازی‌های فکری در جهان که برای سرگرم‌شدن در دورهمی‌ها همیشه هیجان و جذابیت‌های خاص خود را دارند و باعث تقویت ذهن و حافظه هم می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین دستاوردهای باستان‌شناسی ایران، درحالی برای نخستین‌بار رونمایی شد، که با اعلام نتیجه مطالعه‌ها و آزمایش‌های انجام‌شده، تاریخ ایران با تحولاتی مواجه شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در برخی از سال‌ها ممکن است ماه رمضان با امتحانات دانش آموزان و دانشجویان همزمان باشد لذا برای بهره بردن از فواید این ماه و همزمان رسیدن به برنامه درسی لازم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهیار کلاس اول دبستان که بود، یک شب به من گفت مامان مگر نمی‌گویید شهدا زنده هستند؟ فقط یک بار به بابا بگویید بیاید مدرسه و من بابام را به بچه‌ها نشان بدهم، بعد دوباره برگردد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گردشگری مذهبی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیر مجموعه‌های صنعت بزرگ و متنوع گردشگری جهانی از جایگاه ویژه‌ای در رشد اقتصادی کشورها به ویژه نواحی روستایی برخوردار است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است