استانی 21:50 - 02 اردیبهشت 1397
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت؛
یاسوج- جشن هنر انقلاب و رونمایی از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

جشن هنر انقلاب و رونمایی از تولیدات حوزه هنری استان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یکشنبه در این آیین گفت: بالغ بر ۳۴۰ اثر هنری طی سال گذشته توسط حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید شد.

شریف اسلامی افزود: تولید محتوا و محصول فرهنگی از مهمترین هدفگذاری های حوزه هنری استان است که با محوریت غایت مندی، تاثیر گذاری و تولید آثار فاخر در حوزه انقلاب اسلامی عملیاتی می شود.

اسلامی با بیان اینکه چند اثر تولیدی حوزه هنری نیز در هفته هنر انقلاب رونمایی شد، اظهار کرد: پنج کتاب توسط حوزه هنری در دست چاپ قرار دارد و تا پایان اردیبهشت ماه رونمایی می شود.

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به سایر فعالیت های حوزه هنری، گفت: باید در کنار نگاه استراتژیک، نگاه اقتضایی و مدیریت اقتضایی نیز داشته باشیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: تولید محتوا برای تزریق به فضای مجازی از دیگر اقداماتیست که توسط حوزه هنری استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی، گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی نیز تولید محتوا نقش مهمی در مقابله و کاهش آسیب ها دارد.

اسلامی به عدم وجود زیر ساخت های مناسب در حوزه فرهنگ و هنر استان اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم این کمبودها، فعالیت های ما با قوت هرچه تمام تر در جریان است و معتقدیم که این تفکر، اندیشه، پشتکار و خلاقیت است که منشاء تحولات و پیشرفت است.

وی با تاکید بر گسترش زیرساخت های فرهنگی، ابراز داشت: اگر در استان زیرساخت های فرهنگی را توسعه ندهیم، مجبور خواهیم شد که زندان و پاسگاه بسازیم و نگاهی به مشکلات توسعه ای در استان، ضعف زیرساخت های فرهنگی را برجسته می کند.

رئیس حوزه هنری استان گفت: در دهکده جهانی مک لوهان نمی توان با نصب بنر فرهنگ سازی کرد و با هزینه کرد اصولی و صحیح در حوزه فرهنگی در واقع سرمایه گذاری انجام شده است.

اسلامی با اشاره به اهمیت نشاط بخشی و امید به جامعه، ابراز داشت: یکی از سرمایه های جامعه اعتماد به نظام و امید به آینده است که اتفاقا دشمن همین حوزه را هدف قرار داده است.

وی افزود: باید با هنر به جامعه امید داد و محیط زیست فرهنگی اجتماعی را بهبود بخشید و نقش هنر در تحقق این مهم محسوس است.


9754560
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است