سیاسی 17:28 - 04 خرداد 1398
سخنگوی جبهه خط امام و رهبری با اشاره به آخرین تحولات تشکل متبوعش برای انتخابات مجلس اظهار کرد: کارها را در جهت وحدت اصول گرایان به شکلی پیگیری می‌کنیم که بتوانیم اکثریت احزاب این جریان سیاسی را برای انتخابات با یکدیگر متحد کنیم.

سجادی: جلسات جامعه روحانیت با احزاب اصول گرا مفید و کارآمد است

کمال الدین سجادی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آخرین تحولات و فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری در راستای انتخابات مجلس چه بوده است اظهار کرد: ما جلساتمان را در جبهه پیروان برای وحدت اصول گرایان پیگیری می‌کنیم تا آنها با انسجام و هم گرایی بیشتری وارد کار انتخاباتی شوند و ساختاری شکل گیرد که بتواند اکثریت اصول گرایان را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصول گرا اظهار کرد: در این جلسات دبیران کل احزاب عضو جبهه پیروان و سایر اصول گرایان حضور دارند که در چهارمین جلسه آن که روز پنج شنبه برگزار شد بحث وفاق میان اصول گرایان و همدلی بیشتر با حضور اعضای جامعه روحانیون مبارز را بررسی کردیم و هم اندیشی‌های فراوان و مفیدی در این زمینه انجام شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این که ارزیابیش از روند جلسات مشترک جامعه روحانیت با احزاب اصول گرا بسیار مثبت است اظهار کرد: در این جلسات نظرات خوبی مطرح می‌شود و از آن جا که خود جامعه روحانیت هم در حال پوست اندازی ساختاری است و منسجم‌تر و بهتر می‌شود امیدواریم که برگزاری این جلسات برای پیشبرد اهداف اصول گرایان مثبت باشد.

سجادی با یادآوری این نکته که جبهه پیروان هنوز عملاً وارد کار انتخاباتی نشده است اظهار کرد: البته هر یک از احزاب عضو جبهه پیروان برای خود وظایفی را تعریف کرده‌اند و به عنوان نمونه جامعه اسلامی کارمندان، کمیته سیاسی خود را تشکیل داده و قرار است دبیران آنها در شهرستانها به بررسی کاندیدهای بالقوه در کشور بپردازند و فهرستی از آنها دریافت کنند و به تهران ارسال کنند تا ببینم چه کسانی برای حضور در مجلس مفید باشد و پارلمانی در تراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین کمیته سیاسی جامعه اسلامی کارمندان قرار است کاندیداهای بالقوه را در تهران نیز مشخص کنند تا با استفاده از آن لیست و هماهنگی‌های لازم با سایر احزاب جبهه پیروان به سمتی حرکت کنیم که وحدت اصول گرایان در انتخابات آتی تأمین شود.

انتهای پیام


10136199
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با صبر استراتژیک پس از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد زمینه را برای انتقام گرفتن در داخل و خارج کشور آماده کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس شورای اسلامی برای سومین روز متوالی رسیدگی به لایحه تجارت را در دستورکار خود دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عده‌ای که پیش از این، حمله مستقیم به اسرائیل را با تصور
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر شکست صهیونیست‌ها در عرصه سیاسی و نظامی و اعلام تعرفه‌های پزشکی امسال پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: دلیل طرح سوال از وزیر کار نحوه برگزاری جلسات سه‌جانبه و افزایش حقوق بدون امضای نمایندگان‌ کارگران است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است