گوناگون 14:48 - 06 خرداد 1395
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری مطرح کرد
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح بحث اقتصاد مقاومتی در حوزه‌ بانکداری و توسعه از منظر جذب نیروی انسانی خلاق، تغییر ماموریت این بانک طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان بانک تخصصی حوزهICT کشور را بسیار با اهمیت در حوزه فناوری اطلاعات دانست.

جایگاه ویژه پست بانک در اقتصاد کشور

به گزارش سرویس بازار ایسنا، امیرحسین دوائی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش مدیران و رؤسای شعب پست‌بانک‌ایران تصریح کرد: بایستی در حوزه ICT به بالا بردن دانش خود در زمینه بانکداری ادامه و در این راه به مشاوره‌های بین‌المللی و داخلی نیز نیاز دارد.

رضا باقری‌اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات نیز در این همایش اظهار داشت: پست‌بانک‌ایران یک بانک توسعه‌ای است که جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد.

وی ضمن تاکید بر ارایه خدمات با بالا بردن دانش فناوری و نوآوری گفت:‌ بیشترین ارزش افزوده در اقتصاد در حوزه ICT با 5.19درصد رشد پایدار بودهه که بیانگر حساسیت و اهمیت خاص این حوزه است.

باقری‌اصل با بیان اینکه پست‌بانک نزدیک‌ترین حوزه به فناوری اطلاعات است به تشریح وضعیت نیروی انسانی در حوزه ICT پرداخت و عنوان کرد: 17درصد فارغ‌التحصیلان در این بخش فعالیت دارند.

انتهای پیام


7927510
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است