استانی 13:09 - 19 مرداد 1399
ایسنا/مازندران معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شروع فعالیت رسمی مدارس برای سال تحصیلی جدید از روز شنبه ۱۵ شهریور سال ۹۹ است، گفت: مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها نیز در همان روز و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری معین برگزار می شود.

برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی در مازندران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،اسفندیار نظری در جلسه کار گروه تخصصی آموزش وپرورش مرزن آباد با سپاس از اقدامات انجام گرفته در راستای سیاست های اجرایی پروژه مهر از معاونین، کارشناسان و مدیران مدارس خواست شیوه نامه بازگشایی مدارس در سال جاری جدید را خوب مطالعه کرده و به اطلاع شورای مدرسه، معلمان، و دانش آموزان در وضعیت سه گانه سفید، زرد و قرمز برسانند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر تمهید مقدمات برای کلاس بندی جدید در بستر شبکه شاد برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: دانش‌آموزانی که به شبکه آموزشی شاد یا فضای مجازی دیگر دسترسی ندارند برای تدوام آموزش آنان با برنامه های جایگزین برنامه ریزی شود.

نظری با تاکید بر اینکه مدیران و معاونین مدارس درعضویت و فعالیت تمامی معلمان و دانش آموزان در شبکه آموزشی شاد برنامه ریزی داشته باشند، تصریح کرد: هر مدرسه برای تسهیل و تمهید مقدمات فعالیت های آموزشی، پرورشی و ... در قالب و بستر فضای مجازی رابط توانمندی را مشخص کرده و به واحد فناوری اطلاعات و ارتقای علمی شهرستان معرفی کنند تا برای آموزش دانش آموزان برنامه ریزی شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شروع فعالیت رسمی مدارس برای سال تحصیلی جدید از روز شنبه ۱۵شهریور سال ۹۹است و مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها نیز در همان روز و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم بازگشایی مدارس در حالت زرد با رعایت شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و حداقل تراکم در ۱۵شهریور ماه در مدارس بر گزار می شود، خاطرنشان کرد: فعلا مناطقی همچون مرزن آباد در وضعیت سفید قرار دارد که برنامه هفتگی همه مدارس و ساماندهی نیروی انسانی بر اساس وضعیت سفید تنظیم می شود.

نظری با بیان اینکه ساعت تدریس در وضعیت زرد در اول ابتدایی ۴۵دقیقه و برای سال دوم تا ششم ابتدایی ۳۰دقیقه و برای دوره متوسطه ۳۵دقیقه خواهد بود، گفت: از مدیران دوره دوم متوسطه می خواهیم از ظرفیت روز پنج شنبه برای سال جدید تحصیلی استفاده کنند.

انتهای پیام


10658651
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است