اجتماعی 12:39 - 06 اردیبهشت 1394
چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:
رئیس شورای شهر گفت: قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است و هیچ شائبه‌ای در این زمینه وجود ندارد و انتقاد بنده از حضور همزمان نماینده مردم در مجلس و فدراسیون است.

قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است/انتقاد چمران به حضور هم زمان نماینده مردم در مجلس و فدراسیونمهدی چمران رئیس شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه قانون تکلیف نهایی رضا زاده را مشخص کرده است اظهار کرد: قانون باید در نهایت تکلیف نهایی را مشخص کند که به صراحت نظر خود را اعلام کرده و حضور همزمان رضا زاده در شورا فدراسیون مشکلی ندارد.



وی افزود: از نظر قانون شورا شغل محسوب نمی‌شود چرا که هیچ قانون ساختاری و ردیف بودجه، پاداش، دیگر تسهیلات برای آن در نظر گرفته نشده است. و از سوی دیگر ریاست فدراسیون نیز به دلیل عدم اعتبار بودجه و ساختار سازمانی نیز شغل محسوب نمی‌شود و قانون نیز این مسئله به صراحت اشاره کرده است.



رئیس شورای شهر در ادامه گفت: این مسئله تنها اختصاص به شورای شهر تهران ندارد بلکه در کل کشور 120هزار نفر در شورا مشغول به فعالیت هستند و ساعتی از زندگی خود را صرف همین امر می‌کنند و باید در نهایت تکلیف نهایی این مسئله مشخص شود تا زحمت این افراد نیز به هدر نرود.



چمران با انتقاد به  مسئله مشابه در  مجلس شورای اسلامی اشاره  کرد: انتقاد من به حضور همزمان نماینده مجلس که اتفاقا (نمایندگی شغل محسوب می‌شود) در فدراسیون تیر اندازی است که چرا که به آن مسئله اشاره‌ای نمی‌شود و حضور همزمان شخصی در شورا و فدراسیون را مورد انتقاد قرار می‌دهند چرا که رسیدگی به این امر در اولویت است با توجه به اینکه نماینده‌گی در مجلس شورای اسلامی به عنوان شغل محسوب می‌شود و باید قبل از مسئله رضازاده به آن رسیدگی شود.



انتهای پیام/

 


6264402
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از پنج هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: بیش از پنج هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار گودرزی گفت: چند روز پیش انتشار فیلمی از صحنه سرقت بعنف در اتوبان صدر ذهن‌ها را متوجه خود کرد و فرصتی فراهم شد تا یک بار دیگر پلیس آگاهی تهران بزرگ اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی و هوشمندی کارآگاهان خود را به رخ مجرمین بکشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران دستگیر شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تاکسی‌های اینترنتی اگر نگران راننده‌ها هستند، کمیسیون آن‌ها را کم کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران گفت: وام بازنشستگان تامین اجتماعی امسال افزایش پیدا می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران گفت: به منظور سامان‌بخشی وضعیت پارک موتورسیکلت‌ها در معابر شهری پهنه مرکزی پایتخت، طرح تامین زیرساخت‌های لازم و ایجاد ۵٠ محل برای توقف و پارک موتورسیکلت در نواحی ۶ گانه در دستور کار قرار گرفت. ...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه‌اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است