سیاسی 13:18 - 04 اسفند 1396
خطیب موقت نماز جمعه تهران،با اشاره به اخلال‌گری و آشوب عده‌ای در خیابان پاسداران تهران، بیان داشت: مسئله امنیت، مسئله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و ان‌شاء الله مردم ما شاهد مجازات قاطعانه این حریم‌شکنان خواهند بود.

کوحدی کرمانی 
 
 
به گزارش پارسینه، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به آیات سوره تکاثر اظهار داشت: در این سوره تأکید شده که در قیامت از همه نعمت‌هایی که به ما داده شده، سؤال خواهند کرد.


وی با بیان اینکه به بطالت گذراندن عمر، جرم است، تصریح کرد: در قیامت سؤال می‌شود که عمر را با یاد خدا و تبعیت از فرمان خدا گذرانده ای یا نه. بنده خدا بوده‌ای یا شیطان؟



خطیب جمعه تهران بهترین و بالاترین نعمت را ارسال پیامبران به میان مردم عنوان کرد و افزود: آشنا شدن با خدا نعمت بزرگی است که انبیاء بر ما ارزانی داشته اند و در قیامت از آن سؤال می‌شود.



وی یکی از خطوط قرمزی که در کلام معصومین مطرح شده را حفظ زبان دانست و تصریح کرد: باید در سخن گفتن مراقب باشیم که سخن گفتن ما، افتراء، تهمت و بردن آبروی مؤمن نباشد.



موحدی کرمانی غافل بودن از فقرا و مستمندان را، یکی از خطوط قرمزی دانست که دین بر آن تأکید کرده است.



امام جمعه موقت تهران، ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عدالتی که حضرت مهدی(عج) پس از ظهور پیاده خواهد کرد، الگو گرفته از مادرش حضرت زهرا(س) خواهد بود.



وی انفاق حضرت زهرا به فقرا را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در کجای دنیا سراغ دارید که فرد آذوقه خود را به دیگران بدهد تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) پس از ظهور، این روحیه را در بین مردم پیاده می‌کند.



موحدی کرمانی تصریح کرد: تمام برنامه‌هایی که حضرت برای تثبیت عدل می‌خواهد انجام دهد الگو گرفته از حضرت زهرا(س) است.



آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نمازجمعه نیز با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان اظهار داشت: ان‌شاءالله مسئولین موفق شوند فرامین رهبری را اجرا کنند.
 
وی همچنین با تسلیت جان باختن عده‌ای از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیما،گفت: شنیده‌ام خانواده جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیما گفته‌اند که ما راضی به ادامه جستجو نیستیم که مبادا در این شرایط سخت جوی جان امدادگران به خطر بیفتد؛ احسنت به این روحیه ایثارگری مردم ما.

آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به اخلال‌گری و آشوب عده‌ای در خیابان پاسداران تهران، بیان داشت: مسئله امنیت، مسئله‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت و ان‌شاء الله مردم ما شاهد مجازات قاطعانه این حریم‌شکنان خواهند بود.

آیت الله موحدی کرمانی ضمن محکوم کردن آشوب واغتشاش عده‌ای در خیابان پاسداران افزود: از اقدامات سنجیده و عاقلانه نیروی انتظامی که در قبال این حادثه مدبرانه عمل کرد تشکر می کنیم؛ همچنین از دستگاه قضایی می‌خواهیم که با این جنایتکاران که مرتکب قتل و متعرض به اموال مردم شدند با شدت و قاطعیت رفتار نماید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به مشکلات موجود برای زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: عزیزان زلزله زده با توجه به بارش شدید نیازمند توجه بیشتری هستند چرا که در روزهای اخیر مشکلاتی برای آنها ایجاد شده است؛ بنابر این لازم است بودجه بیشتری در اختیارشان قرار گیرد بتو بتوانند برای خود مسکن تهیه کنند.

آیت الله موحدی کرمانی در ادامه از ابوالفضل حسینی نوجوان ۱۴ ساله ای که مدال خود در مسابقات تیر و کمان آمریکا را به سرلشکر سلیمانی و میلیونها زائر اربعین تقدیم کرد تشکر کرد.



وی با اشاره به تلاش مذبوحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی برای ایجاد اجماع جهانی علیه ایران گفت: آنها غافل از این هستند که ایران اسلامی حامل نور خدا است که خاموش شدنی نیست و انقلاب اسلامی ایران یکی از مصادیق کلمه طیبه است.



خطیب موقت نماز جمعه خطاب به آمریکا تأکید کرد: آمریکا خودت و ایادی ات عصبانی شوید و از این عصبانیت بمیرید.

  

9688535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است