فرهنگی‌هنری 14:01 - 14 مهر 1401

توافق بازیگر متهم با خانواده فیلمبردار مقتول/ تحقیقات ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از توافق آلک بالدوین با خانواده هالینا هاچینز فیلمبرداری که سر صحنه فیلمبرداری فیلم «زنگار» توسط وی به قتل رسید، این پروژه به تهیه‌کنندگی همسر مقتول ادامه می‌یابد.

متیو هاچینز همسر فیلمبردار مقتول در ادامه پروژه به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان «زنگار» حضور خواهد داشت.

خانواده هاچینز پس از شلیک توسط بالدوین و کشته شدن این فیلمبردار، از بالدوین و تهیه‌کنندگان فیلم شکایت کرده بودند. بالدوین پس از حادثه ادعا کرده بود که اصلاً ماشه را نکشیده اما گزارش اف‌بی‌آی نشان داد که شلیک گلوله بدون کشیده شدن ماشه ممکن نبوده است.

در همین حال دادگاه اعلام کرده حل و فصل این دعوی و رسیدن به توافق از سوی دو طرف، هیچ تاثیری بر رسیدگی دادستان به اتهام جنایت ندارد.

گفته شده حل و فصل دعوی از سوی دو طرف پرونده معمولاً به صورت خصوصی و اغلب با جبران مالی انجام می‌شود، اما یک پرونده جنایی تنها به واقعیت‌ها رسیدگی می‌کند و اگر حقایق و شواهد اتهامات جنایی را تایید کند، اتهامات بررسی می‌شود زیرا هیچ اراده‌ای بالاتر از قانون نیست.

در این پرونده اتهامات ۴ نفر درگیر ماجرا از جمله آلک بالدوین در دست بررسی است و در حالی که باید اسلحه خالی می‌بود، با یک گلوله در اختیار بالدوین قرار گرفت و او سر صحنه فیلمبرداری شلیک کرد و موجب کشته شدن فیلمبردار شد. هاچینز با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما نجات نیافت. این گلوله پس از عبور از بدن هاچینز به شانه جوئل سوزا کارگردان فیلم اصابت کرد ولی جراحت جدی نبود و وی همان روز از بیمارستان مرخص شد.

متیو هاچینز دیروز پس از انتشار بیانیه‌ای که نشان می‌دهد با عوامل ساخت فیلم به توافق رسید اعلام کرد شکایتی از تهیه‌کنندگان، آلک بالدوین و نیز دیوید هالز دستیار اول کارگردان ندارد.

فیلمبرداری این فیلم از آغاز سال ۲۰۲۳ با بازیگران قبلی ادامه می‌یابد.


11703816
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است