اجتماعی 23:04 - 31 تیر 1397
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به آخرین گزارش مربوط به حریق برج پارامیس در شهرک راه‌آهن تهران، از اطفای کامل این آتش خبر داد و گفت که تنها دو ایستگاه جهت احتیاط در محل حضور دارند.

اطفای کامل آتش‌سوزی در برج پارامیس

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد آخرین جزئیات حریق برج پارامیس اظهار کرد: مدت زیادی است که آتش کاملا خاموش شده و تخلیه دود انجام گرفته است. همچنین افرادی که توسط نیروهای آتش‌نشانی به پشت‌بام هدایت شده بودند تا در محل امن قرار بگیرند، از ساختمان خارج شده‌اند و مجموعاً در حدود 130 نفر از ساکنان برج توسط آتش‌نشانان خارج شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: تعدادی از این افراد نیز با استفاده از تجهیزاتی که به محل اعزام شده بود، از جمله سه نرده‌بان و یک بالابر خارج شدند، حتی در این عملیات از نرده‌بان 64 متری که یکی از به‌روزترین تجهیزات آتش‌نشانی در دنیاست، استفاده شد و تعدادی از افراد با استفاده از این نرده‌بان‌ها از ساختمان خارج شدند.

وی با تاکید بر توجه به ایمنی ساختمان‌ها، گفت: افرادی که در این برج‌ها قصد سکونت دارند حتما علاوه بر ظاهر و جنبه‌های تزئیناتی خانه، بحث ایمنی آن را هم در نظر بگیرند و به آن اهمیت بدهند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید.

ملکی با اشاره به این‌که این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: به دلیل دودگرفتگی افرادی دچار مصدومیت شدند که تحویل عوامل اورژانس داده شدند تا به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود و در این حادثه از کودک چند روزه تا مرد و زن مسن حضور داشتند که نجات یافتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: به دلیل دودگرفتگی شدید، در حال حاضر فعلا ساختمان قابل سکونت نیست و همچنین بعد از پایان عملیات اکثر نیروها به ایستگاه‌های خود بازگشتند و یکی دو ایستگاه جهت احتیاط در محل حضور دارند.

انتهای پیام


9850368
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که برای رهایی از مجازات قصاص باید دیه میلیاردی پرداخت می‌کرد، با تشکیل باندی در زندان، سناریوی کلاهبرداری با ارسال پیامک اشتباهی بانکی را طراحی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: بر اساس گزارش بانک جهانی میزان کل تولید پسماند عادی در جهان تا سال ۲۰۵۰ به ۴۰/۳ میلیارد تن افزایش یابد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر خبرداد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: پس از گذشت حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی رانندگی هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است