سیاسی 13:35 - 09 بهمن 1393
قزوین-ایرنا- استاندار قزوین، رضایتمندی مردم را بالاترین سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی دانست و بر تلاش مدیران برای حفظ و افزایش رضایت شهروندان از دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، 'مرتضی روزبه' روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان قزوین از نارضایتی مردم به عنوان بزرگترین تهدید برای نظام یاد کرد و افزود: مدیران باید نهایت سعی و تلاش خود را برای حل مسایل و مشکلات مردم به کار گیرند تا موجب رضایتمندی آنان شوند.



وی، 70 درصد نارضایتی مردم را از نوع خدمات رسانی دستگاه ها و بی ارتباط با موضوع تحریم ها و فشارهای اقتصادی و دیگر مشکلات کشور دانست و گفت: تعامل و انسجام بین مدیران و تلاش مستمر برای رسیدگی به مشکلات مردم و حل آنها ضروری است.



استاندار قزوین خواستار حضور مدیران در جمع مردم و شنیدن مشکلات آنها شد و با بیان اینکه بسیاری از معضلاتی که مردم با آن دچار هستند با عزم بالا و تعامل نزدیک مسوولان نهادها و ادارات قابل حل است، اظهار داشت: نباید فراموش کرد این انقلاب و نظام متعلق به ملت می باشد و بزرگترین وظیفه مدیران خدمتگزاری به مردم است.



وی با تاکید براینکه مدیران نباید به صورت جزیره ای به امور و مسایل رسیدگی کنند، خطاب به انها گفت: همه مسایل و مشکلات با پشت میزنشینی قابل حل نیست بلکه باید همت کرد و برای انجام درست وظایف در جمع مردم حضور یافت و از نزدیک با مسایل و مشکلات و درخواست های آنان آشنا شد.



استاندار قزوین گفت: مدیران برای بیان مسایل و مشکلات یکدیگر نباید از رسانه ها استفاده کرده و یا بیانیه بدهند بلکه باید با یکدیگر نشسته و با گفت و گو و تعامل، اختلافات خود را رفع کنند.



وی در بخش دیگری از صحبت های خود توجه مدیران به رعایت مباحث و مقررات حقوقی در دستگاه های اجرایی ضروری خواند و اظهار داشت: به خاطر کم توجهی به این موضوع شاهد مشکلات و اختلافات زیادی بین دستگاه ها با یکدیگر و دستگاه ها با مردم هستیم بنابراین مدیران باید بخشنامه مربوط به حل اختلاف دستگاههای اجرایی و سرفصل های حقوقی در ارتباط با کار خود را مورد توجه قرار دهند.



روزبه با اشاره پیش رو بودن ایام دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه لازم را در برگزاری باشکوه برنامه های مربوط به این ایام و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته باشند.



رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این نشست پیشاپیش با تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای پرداختن به دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.



حجت الاسلام و المسلمین 'علی قابل' افزود: دشمنان تلاش می کنند تا دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام را ناچیز نشان داده و حقایق را وارونه جلوه دهند که ما باید در برابر این توطئه ها ایستادگی کنیم.



این مسوول با اشاره به پیام هوشمندانه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی امکان معرفی و اطلاع رسانی مناسب از مکتب تشیع و ولایت علوی به جهانیان است که این فرصت در گذشته وجود نداشت.



حجت الاسلام قابل خاطرنشان کرد: بابت انقلاب خود باید قدردان و شکرگذار خداوند باشیم و از دستاوردهای بدست آمده در نظام جمهوری اسلامی باید به خوبی پاسداری کنیم.



وی در پایان از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی خواست تا با فضاسازی مناسب محیط اداری دستگاه خود و برگزاری برنامه ها و جشن های مربوط به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در دهه مبارک فجر در دستور کار خود قرار دهند.



مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین نیز در این نشست به تشریح جزییات بخشنامه حل اختلاف دستگاههای اجرایی در قوه مجریه پرداخت.



'حمزه محمدی' گفت: تمامی آیین نامه ها، بخشنامه ها و شیوه نامه های مربوطه به دستگاههای اجرایی ابلاغ شده است که مدیران اجرایی باید در رابطه با اختلافات میان دستگاهی براساس آنها عمل نمایند.



7392/ 614

انتهای پیام /*


5729176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق امور خارجه گفت: رهبران جهان توجه خود را به پایان جنایات اسرائیل در غزه متمرکز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان و هاکان فیدان درباره تحولات اخیر منطقه گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه این هفته برای قدردانی از دفاع مشروع سپاه و نیرو‌های مسلح و ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شریف از دستور فرمانده کل سپاه برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه برای امدادرسانی به مردم سیل زده تا بازگشت شرایط عادی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است