استانی 19:20 - 29 شهریور 1393
استان ها - ایرنا - اعضای هیات دولت تدبیر و امید با هدف گسترش خدمت رسانی در گستره کشور، سفرهایی را به استان های مختلف انجام می دهند که هفته گذشته نیز وزیران و معاونان دولت در این راه گام نهادند.

پنجشنبه 27 شهریور



تبریز - 'علی جنتی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین بازگشایی هنرستان هنرهای زیبای میرک تبریز حضور یافت و صبغه فرهنگی آذربایجان را ستود و گفت: مجموعه ای همانند مقبره الشعرا تبریز با 400 شاعر مدفون در هیچ جای ایران وجود ندارد.



کرمان - 'حمید چیت چیان' وزیر نیرو در کرمان عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان زرند را آغاز کرد و گفت: ساخت نیروگاه های کوچک از سیاست های این وزارتخانه است و این بدان معنا نیست که به نیروگاه بزرگ نیاز نداریم بلکه باید در این زمینه توازن باشد.



وزیر نیرو همچنین در نشست شورای آب استان کرمان گفت: بازار آب در 609 دشت کشور اجرا می شود تا قیمت آب وضعیت اقتصادی پیدا کند و از هدر رفت آن جلوگیری شود.



کرمان - حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: سفر رییس جمهوری به استان کرمان، مهر ماه انجام خواهد شد.



بجنورد - 'عبدالرضا رحمانی فضلی' وزیر کشور با ارسال پیامی به نخستین همایش فرهیختگان شهرستان شیروان در خراسان شمالی، مشارکت جمعی نخبگان را سرلوحه کار دولت تدبیر و امید عنوان کرد.







چهارشنبه 26 شهریور



تبریز- 'علی یونسی' دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی در دیدار با جانباز محمدرضا بازگشا فرمانده یکی از گردان های عاشورا در هشت سال دفاع مقدس گفت: توجه ویژه به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اولویت ویژه دولت و شخص رییس جمهوری است.







سه شنبه 25 شهریور



زنجان - 'عباس احمد آخوندی' وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ سبزه میدان شهر زنجان گفت: مراکز شهرها دارای المان های اسلامی ، ملی و محلی هستند و به عنوان نماد فرهنگی و تاریخی شهرها باید میادین بزرگ احیا شوند. کارکرد این میدان ها و محل ها برای گفت و گوی صمیمی و ارتباط معنوی مردم برجسته است و این نمادهای فرهنگی باید و نوسازی شوند.



وزیر راه وشهرسازی همچنین در سفر به زنجان از طرح پایانه شماره دو راه آهن این شهر دیدن کرد و با حضور وی طرح روکش آسفالت آزادراه زنجان - قزوین و راه های 13 روستا بهره برداری شد.



کرج- 'علی ربیعی' وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در آیین بهره برداری از نخستین شهرک آموزشی و تولید صنعت پوشاک در اشتهارد استان البرز از اختصاص 23 هزار میلیارد ریال از بخش وجوه اداره شده طی دو روز گذشته به بخش تولید کشور خبر داد و گفت: از این میزان 13 هزارمیلیارد ریال برای بخش صنعت و معدن و 10 هزار میلیارد ریال برای کمک به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.



همچنین دو بخش ویژه مراقبت از نوزادان با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بیمارستان البرز دو پروژه عمرانی ورزشی در منطقه کلاک کرج به بهره برداری رسید.



اراک - حجت الاسلام و المسلمین 'سید محمود علوی' وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک گفت: جهاد اقتصادی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سایه امنیت توام با نشاط و سرمایه گذاری هدفمند فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محقق می شود. امنیت زنده و هوشمند لازمه جامعه اسلامی است و رشد اقتصادی و اجتماعی پویا محصول امنیت شرع محور و سازنده است.







دوشنبه 24 شهریور



سمنان - وزیر اطلاعات در مجلس ختم آیت الله 'محمد تقی نصیری' از علمای استان سمنان گفت: اتکای ایران و نظام جمهوری اسلامی به ولایت فقیه، سبب حفاظت کشور و انقلاب اسلامی در برابر انواع توطئه ها شده است. 35 سال از این انقلاب می گذرد و در این سال ها کم توطئه علیه این نظام نشده است و اگر این نظام متکی به اسلحه و توپ و تانک بود بارها می بایست از بین رفته باشد.



همدان - 'سورنا ستاری' معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در کارگروه تخصی پژوهش، فناوری و تحول اداری استان همدان گفت: برندسازی در بخش شرکت های دانش بنیان از اولویتهای دولت تدبیر و امید است.



وی همچنین در نشست هم اندیشی و ایجاد هم افزایی در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر دانش و دانایی در مرکز همایش دانشگاه علوم پزشکی همدان شرکت کرد.



بیرجند - 'معصومه ابتکار' معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نشست مشترک با استاندار و مدیران اجرایی استان خراسان جنوبی در بیرجند گفت: طبیعت از یک ظرفیت محدود برخوردار است و باید در فعالیت های اقتصادی در این محیط از امکانات استفاده بهینه و فرآیندها را مدیریت کرد.در دنیای امروز هر فعالیت اقتصادی نیازمند کسب مجوز اولیه از محیط زیست است زیرا غالبا فعالیت های اقتصادی به هر حال دخل و تصرف را در این محیط به همراه دارند.



ابتکار همچنین در دیدار با قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: با توجه به نفوذ کلام علما و ائمه جمعه بین آحاد مردم، نقش این بزرگان در فرهنگ سازی و حفاظت از محیط زیست بر کسی پوشیده نیست.



شهرری - 'علی اصغر فانی' وزیر آموزش و پرورش در نهمین اجلاس سراسری روسای پردیس ها و مراکز



آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان در سالن اجتماعات شهید باهنر پردیس شهید مفتح شهرری گفت: دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی نقش ممتاز و کلیدی دارد.گام نخست در تحول رو به رشد هر سازمان، ایجاد بهینه سازی و تحول در منابع انسانی است.



وی با اشاره به بازنشستگی پیش از موعد 100 هزار نفر از نیروهای آموزش دیده از سوی دانشسراها و مراکز تربیت معلم کشور در سال 1386، این اتفاق را خسارتی جبران ناپذیر دانست.



وی افزود: این درحالی است که در دو سال گذشته حدود 116 هزار نیروی غیر متخصص، کم تجربه و دوره ندیده وارد آموزش و پرورش کشور شده است.







یکشنبه 23 شهریور



کیش – سه طرح تصفیه خانه فاضلاب ، سایت بازیافت نخاله های ساختمانی و پارک خانواده با حضور



'اکبر ترکان' مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی در کیش به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سه پروژه مهم بندرگاهی نیز آغاز شد.



دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه قانون معافیت های پنجگانه، محدودیت ها درمناطق آزاد را به حداقل می رساند، اظهار داشت: با اجرای بوروکراسی تک پنجره می توان فضای کسب و کار مطلوب در مناطق آزاد ایجاد کرد.



سمنان - حجت الاسلام والمسلمین 'سیدرضا اکرمی' رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در مراسم خاکسپاری آیت الله محمدتقی نصیری از علمای استان سمنان در خدمت مردم بودن را مهمترین ویژگی آیت الله نصیری عنوان کرد.



همچنین 'حسین فریدون' دستیار ویژه رییس جمهوری نیز در این آیین، آیت الله نصیری را در یک کلام معلم اخلاق خواند و افزود: آیت الله نصیری یک طالقانی برای مردم این خطه بود.







شنبه 22 شهریور



اراک - حجت الاسلام 'سید محمدعلی شهیدی' معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از پروژه نیمه کاره مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان مرکزی گفت: جایگاه و منزلت جانبازان و ایثارگران باید در جامعه بویژه در بین نسل های سوم و چهارم انقلاب نهادینه شود.







جمعه 21 شهریور



خمین- حجت الاسلام 'سید محمد علی شهیدی' رییس بنیاد شهید و امورایثارگران کشور در مصلای شهرستان محلات گفت: پیروی از ولایت فقیه رکن اساسی انقلاب اسلامی و عامل هدایتگر و حراست از ارزشهای نظام است.



وی همچنین جمعه شب در آیین دیدار از خانواده دو برادر شهید جنگ تحمیلی در اراک حضور یافت.



ارومیه - 'شهین دخت مولاوردی' معاون رییس جمهوری در امور بانوان و خانواده در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرین خوی در پارک ملت این شهر، گفت: سند اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار در کشور تدوین شده و آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی است.



این سند در دو محور زنان سرپرست خانوار و دختران فارغ التحصیل تنظیم شده است.



مشهد - 'عباس آخوندی' وزیر راه و شهرسازی در پاویون فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به خبرنگاران گفت : سرمایه صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر به منظور بهسازی و بازسازی بافت فرسوده پیرامونی آنها به یک هزار میلیارد ریال افزایش می یابد.این صندوق با سرمایه بسیار اندک و به شدت ضعیف تاسیس شد.



675/ 1625

انتهای پیام /*


4755356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است