استانی 00:37 - 25 تیر 1399
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم استان از نرخ بالای بیکاری و تورم و عدم رونق کسب و کار ناراحت هستند.

در گازرسانی‌های جدید پیش‌بینی حوادث آینده را داشته باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ۲۴ تیر ماه در دیدار با سرپرست و جمعی از کارکنان شرکت گاز لرستان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم از گذشته تاکنون استفاده از سوخت  پاک و ارزان است، اظهار کرد: خوشبختانه در جمهوری اسلامی این مطالبه به خوبی محقق شده، گازرسانی از افتخارات ملی است که با تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز فراهم شده است.

وی افزود: با گذشت ۴۱ سال از انقلاب اسلامی، بسیاری از مناطق محروم شهری و روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و خوشبختانه در کشور، دیگر شاهد صف‌های طولانی گرفتن نفت و کپسول گاز نیستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آثار مطلوب گازرسانی در کشور عنوان کرد: بالا بردن سطح رفاه مردم علی‌رغم تمام مشکلات، کاهش سطح آلایندگی، کاهش هزینه‌ها، تاثیر در رونق اقتصادی، جهش تولید و همچنین رشد صنعت، دامپروری و ارائه خدمات از جمله آثار مطلوب گازرسانی است.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، بیان کرد: چهره به چهره با مردم صحبت کردن و ارائه گزارش اقدامات مهم جمهوری اسلامی در مساجد و مدارس بسیار حائز اهمیت است چرا که نسل امروز از مشکلات و سختی‌های ایستادن در صف گاز و نفت اطلاع ندارد و باید آنها را توجیه کرد که از این نعمت بهینه به نحوه احسن استفاده و صرفه‌جویی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: نقاط آسیب‌پذیر استان را که در فصل سرما دچار مشکل می‌شوند باید شناسایی و مشکلات آنها را حل کنیم و در گازرسانی‌های جدید  پیش‌بینی حوادث آینده را داشته باشیم.



وی با بیان اینکه رعایت عدل و انصاف در بیرون و درون دستگاه‌های اجرایی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: اگر رئیس دستگاه، ناظر به تمام امور باشد به طور یقین، عدل و انصاف رعایت می‌شود.

شاهرخی تاکید کرد: مردم استان از نرخ بالای بیکاری، عدم رونق کسب و کار و نرخ بالای تورم ناراحت هستند ولی آنچه بیشتر مردم را آزار می‌دهد تبعیض در استخدام‌ها است که افرادی به صورت ویژه در ادارات جذب می‌شوند و متاسفانه طی سال‌های اخیر شاهد چنین مواردی در شرکت گاز لرستان بوده‌ایم.

   

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جذب نیرو در شرکت گاز باید براساس تخصص و مسابقه خدمت انجام شود البته این موضوع تنها مختص شرکت گاز استان نیست و بایستی در سایر دستگاه‌ها نیز بر اساس همین معیار شاهد استخدام باشیم.



وی تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی در جمهوری اسلامی ارزشمند است ولی این خدمات باید منجر به اضافه شدن یاران امام زمان(عج) شود بر همین اساس کلیه خدمات ارائه شده باید بسته فرهنگی و دینی داشته باشند.

انتهای پیام


10619268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است