استانی 13:18 - 20 آبان 1392
با تصمیم کمیته مسابقات هیئت فوتبال قزوین
با تصمیم کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین لیگ فوتسال باشگاه‌های این استان از اوایل آذرماه سال جاری استارت می‌خورد.

لیگ فوتسال قزوین آذرماه استارت می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قزوین در حالی قرار شده از اواخر آبان ماه یا اوایل آذرماه سال جاری به صورت دوره‌ای آغاز شود که طبق آخرین خبر حضور 14 تیم در این مسابقات قطعی شده است.

14 تیم حاضر در فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان در حالی در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که سال گذشته تنها 11 تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

طبق قرعه‌کشی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های استان این رقابت‌ها در دو گروه هفت تیمی برگزار می‌شود که در این بین تیم‌های محمدیه یک، پرشین تاکستان، مقاومت الوند، محمدیه دو، استقلال الوند و پردیس قزوین در گروه اول این مسابقات و تیم‌های مقاومت قزوین، شهید حسامی آبیک، فدک یوزباشچای، محمدیه سه، املاک تاکستان، شهدای پیریوسفیان و مهرورزان تاکستان در گروه دوم این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

اما مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان در حالی تا دو هفته آینده آغاز می‌شود که در این بین قرار است رقابت‌های لیگ فوتسال استان در رده‌های سنی امید، نوجوانان و جوانان استان هم همزمان با این مسابقات آغاز شود.

در همین راستا مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رقابت‌های لیگ فوتسال استان در رده سنی امید و نوجوانان با حضور شش تیم و در رده سنی جوانان با حضور هشت تیم برگزار می‌شود.

محمدابراهیم شوشتری از تیم‌های ماهان قزوین، آوج، عاشقان مهدی، شهید فرجی، وحدت محمدیه و علم و ادب الوند به عنوان تیم‌های رده سنی امید نام برد و افزود: فجر نوین، شهید فرجی، شهدای الوند، میثاق آبیک، پرسپولیس نوین و مقاومت قزوین نیز دیگر تیم‌های رده سنی نوجوانان این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری لیگ فوتسال جوانان استان اضافه کرد: تیم‌های شهدای زینبیه، پرسپولیس نوین، قشلاق و میثاق آبیک، مقاومت قزوین، وحدت محمدیه و تربیت‌بدنی شال از تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند که با یکدیگر رقابت می‌کنند.


2113793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است