ورزشی 08:00 - 30 مهر 1397
سرمربی اینتر تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر میلان دانست و به ستایش از شاگردانش پرداخت.

اسپالتی: اطمینان داشتم خلاف سخن گتوزو ثابت می شود

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، اینتر در حساس‌ترین بازی هفته نهم رقابت‌های سری A توانست با یک گل میلان را از پیش رو بر دارد و به روند خوب خود ادامه دهد. این بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل پیگیری می‌شد تا این که ایکاردی توانست با یک ضربه سر دروازه دوناروما را باز کند تا سه امتیاز شیرین را به دست آورند.

اسپالتی تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست. سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی، گفت: می خواستیم که خیلی زود به گل برسیم و بعد از آن بازی را اداره کنیم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم اما از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. آن چه که روشن بود این است که اینتر با شایستگی سه امتیاز را به دست آورد و شایسته این پیروزی بودیم.

او در  ادامه اضافه کرد: از ابتدا تا آخر بازی در زمین میلان بودیم. فشار زیادی روی حریف آوردیم. به این جا آمده‌ام تا اینتر را به روزهای خوب بر گردانیم و بازیکنان باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند. بعد از پایان بازی ایکاردی گفت که باید این روند خوب ما ادامه داشته باشد و این سخن او من را خوشحال کرد. این جا هستیم تا بهترین نتایج را به دست آوریم و این وظیفه اصلی ما است.

سرمربی اینتر همچنین به  آسیب دیدگی ناینگولان اشاره کرد و گفت: باید به بیمارستان برویم تا از وضعیت نهایی این بازیکن خبردار شویم. فعلا نمی دانیم که وضعیت او چگونه است.

اسپالتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سبک بازی تیمش در این دیدار اشاره کرد و گفت: سخت است که مدام در حال حمله کردن و فشار آوردن بر حریف بود چرا که باعث می‌شود تا در ضد حملات به مشکل بخوریم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بارها بازیکنان میلان را مجبور به اشتباه کردیم. اطمینان داشتم که در این دیدار خلاف صحبت های گتوزو اثبات می‌شود  و این گونه هم شد.

گتوزو، سرمربی میلان قبل از بازی تاکید کرده بود که بازیکنان او استعداد و نبوغ بیشتری نسبت به اینتر دارند و کیفیت تیم او بیشتر از تیم اسپالتی است.

انتهای پیام


9950379
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است