استانی 22:32 - 03 مرداد 1393
ساری/
قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور گفت: صهیونیست‌ها مدرن‌ترین تجهیزات را از انگلیس و آمریکا می‌گیرند و هنر آنها کشتن کودکان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی در سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه شهرستان ساری، اظهار داشت: هفتمین روز شهادت حضرت علی(ع) را به ارادتمندان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم.



وی با بیان اینکه روز قدس، یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی است،ادامه داد: تدبیر، تفکر و افق بلند اندیشه امام راحل، اینگونه انفجار نور را به دنبال داشت و امروز به عنوان آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس به همه ما یاد دادند که امروز روز خاص و روزی جهانی است.



حسنی با بیان اینکه روزی ما نشسته بودیم و جانبازان ما ایستاده بودند و امروز ما ایستاده‌ایم و جانبازان ما بر ویلچرهای خود نشسته‌اند، افزود: ایستادند تا انقلاب ما روی پا بایستد.



وی گفت: رهبری فرمودند وقتی به دیدار خانواده شهدا و جانبازان می‌رویم سلام من را به این عزیزان برسانید.



قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور درباره تدبیر امام راحل درباره نامگذاری روز قدس، تصریح کرد: امروز این سوال مطرح است که چرا حضرت امام اینچنین تدبیر فرمودند که جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس تعیین شود.



حسنی با اشاره به اینکه در 29 نوامبر سال 1947 مجمع عمومی سازمان ملل متحد به اصطلاح برای از بین بردن مناقشات تصمیم گرفت تا منطقه فلسطین‌نشین را به دو بخش تقسیم کند، متذکر شد: این منطقه را به دو منطقه عرب‌نشین و یهودی‌نشین تقسیم کردند.



وی با بیان اینکه یهودیان از این تقسیم اظهار رضایت و عرب‌نشینان اظهار نارضایتی می‌کنند، گفت: در 14 می 1948، ساعاتی قبل از اینکه انگلیس سایه استعمار خود را از منطقه بردارد، رژیم غاصب اسرائیل را طی منشوری در سازمان ملل مطرح می‌کنند.



حسنی با اشاره به اینکه قدرت‌های بزرگ بین اینها ایجاد شکاف کردند و اینها بین قدرت پوشالی ماندند، گفت: ادامه کار را در این دیدند تا بتوانند با اقتدار منطقه غصب شده و با تسلیحات سنگینی که در اختیار دارند با عنوان مرکز قدرت انگلیس و آمریکا قرار دهند تا مردم منطقه همواره بترسند.



وی با بیان اینکه این مسئله ادامه پیدا کرد تا امام راحل در ایران اسلامی به پیروزی رسید، اظهار داشت: با پیروزی جمهوری اسلامی، نهضت‌های آزادی بخش جهان، قوت گرفتند و صدای رسای امام راحل به گوش جهانیان رسید.



حسنی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا در اختیار صهیونیست‌ها است، افزود: اینها در قبل از انقلاب اسلامی، وهابیت را برای اذیت و آزار برادران اهل سنت، بهائیت را برای شیعه و صهیونیست را در برابر یهود قرار دادند.



وی با بیان اینکه مردم یهودی با صهیونیست مخالف هستند، تصریح کرد: خاخام‌های یهود در آمریکا در تظاهرات‌های روزهای اخیر در آمریکا حضور داشتند و کودک کشی را محکوم کردند.



قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور با اشاره به اینکه ننگ بر اسرائیل که زنان باردار را با بچه می‌کشید، گفت: این نشانه ترس و ذلت شما است.



وی با بیان اینکه روزی ده‌ها و صدها کودک را به خون می‌کشند، افزود: دژ مستحکم وحدت در صفوف مردم حکایت از پولاد مردانی را دارد که هیچ حرارتی را قدرت ذوب کردن این پولادمردان نخواهد بود.



حسنی با اشاره به اینکه خیلی باید هوشیار باشیم، ادامه داد: فرمایش‌های رهبری را با دقت گوش کنیم، نکات کلیدی و استراتژی‌های درست را در بردارد و رهبری فرمودند آنها که علاقه‌مند به ملت فلسطین هستند باید کرانه باختری رود اردن را مسلح کنند.



انتهای پیام/


4325016
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است