اجتماعی 15:20 - 07 اسفند 1393
قم- ایرنا- وزیرکشور گفت: بیش از 30 میلیارد تومان برای بیمه معتادان در بودجه سال آینده اختصاص یافته است تا درمان آنها تحت پوشش بیمه ها قرار گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز پنجشنبه در دومین روز از سفر هیات دولت به استان قم، در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان قمرود، با بیان اینکه نگاه ما به معتادان نگاه درمانی است، افزود: این افراد باید پس از بازگشت به اجتماع از سوی جامعه پذیرفته و با آموختن حرفه های مختلف مشغول فعالیت شوند.



وی با اشاره به افزایش 20 تا 25 درصدی بودجه مبارزه با مواد مخدر در سال 94، اضافه کرد: در تلاش برای تقویت مراکز نگهداری و درمان و همچنین مراکز ترک اعتیاد در مراکز استان ها هستیم.



وی بیان کرد: در کشور دو نوع مرکز ترک اعتیاد داریم که یکی مراکز ماده 15 قانون هستند که برای افراد داوطلب تاسیس می شود و نوع دیگر ماده 16 هستند که در آن ها نیروی انتظامی معتادان آشکار را به این مراکز معرفی می کند.



رییس شورای مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: در همه استان ها از مراکز ماده 16 حمایت می کنیم و تلاش ما این است که در کنار درمان حرفه آموزی داشته باشند.



رحمانی فضلی از ارائه تسهیلات برای واحدهای تولیدی صنعتی که معتادان ترک کرده و دارای مهارت های فنی را به کار می گیرند خبرداد و گفت: عمده مساله معتادان پذیرفته شدن برای اشتغال است.



رییس جمهوری و هیات دولت روز چهارشنبه وارد قم شدند.



آغاز عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران - قم – اصفهان، افتتاح آزاد راه قم - گرمسار و دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه از جمله برنامه های روز چهارشنبه رییس جمهوری در قم بود.



وی روز پنجشنبه دیدارهایی با مراجع تقلید داشت و در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان نیز سخنرانی می کند.ک/1



/2085/ 6133/

انتهای پیام /*


5930967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از چندبرابر شدن نرخ جریمه در تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر و بزرگراه‌های پایتخت همچنان خلوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام موحدی گفت: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم. همچنین با توجه به قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف و تبذیر جلوگیری شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است